مسؤول کمیته امورجوانان،دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام(ره) در فراخوانی برای رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و تحقیقاتی از آن‌ها برای ارائه برنامه‌هایشان جهت برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام(ره) در فضای مجازی دعوت کرد.

فراخوان بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)  در فضای مجازی

قدس آنلاین: در متن نامه سید احمد حسینی خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها ،مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور آمده است:

« بی شک نقش دانشگاه‌ها ومراکز آموزشی وتحقیقاتی دربزرگداشت وتبیین وترویج افکارو اندیشه‌های امام عظیم الشان راحل بیش از همه سازمان‌ها ونهادهاست، گرچه انجام این وظیفه الهی ، انسانی وقانونی،برای همه ایام سال یک وظیفه مستمرو دائمی است، اما ایام سالگرد آن حکیم فرزانه فرصت مغتنمی است که فعالیت‌های مجموعه ارکان کشور و تشکل‌های مردمی بیش از پیش متجلی گردد.

امسال که کشور  و مردم عزیز و قدرشناس ما با این بیماری فراگیر مواجه است،ضمن تشکر از مقام معظم رهبری ، دولت محترم و مجموعه مسوولان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و لشگری ،تشکل های مردمی ، موسسات خیریه و تولیدکنندگان لوازم بهداشتی و درمانی به خصوص کادر درمانی فداکار و پرتلاش از پزشکان عزیز و پرستاران ایثارگر که با تقدیم شهیدانی حماسه بزرگی را در میدان بزرگ جهاد خدمت آفریدند و بی‌تردید روح امام بزرگوار از این همه مجاهدت مسرور و شادمان است. از آن‌جاکه امکان برگزاری برنامه‌های ویژه بزرگداشت در تهران و درحرم مطهر ایشان و نیز دراقصی نقاط کشور به صورت حضوری میسر نیست، شایسته است این وظیفه الهی، انسانی و قانونی با استفاده از امکانات فضای مجازی بابرنامه ریزی مناسب هم درایام بزرگداشت آن عزیز در سی امین سالگرد انجام ودرطول سال نیز تداوم یابد.

بی تردید تبیین افکار و اندیشه های آن مرد همواره جاودان بااستفاده از آثار گرانبار ایشان و نیز انعکاس دیدگاه‌ها و نظرات  استادان و فرهیختگان در بین دانشجویان وجوانان وتشویق و ترغیب استادان و دانشجویان برای انجام تحقیقات درقالب پایان‌نامه و یا موضوعات تحقیقاتی دیگر حول افکار امام ،می‌تواند از جمله این برنامه‌هاباشد، که هم درشرائط فعلی با امکانات فضای مجازی امکان انجام آن‌هاست و هم در شرائط عادی نیز می‌توان پیگیری واجرا،نمود.

بی شک اهتمام جنابعالی و سایر مسوولان محترم دراین اقدام الهی به عنوان سند افتخاری درکارنامه خدمات شما  برای همیشه باقی خواهد ماند و روح شهیدان والامقام را نیز شاد ومسرور خواهد نمود. مستدعی است اهم برنامه  های خود را برای این کمیته درستاد مرکزی بزرگداشت  اعلام فرمائید.»

انتهای پیام/

برچسب‌ها