رییس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: مسابقه فرهنگی «فریاد ناتمام» به منظور بزرگداشت روز قدس به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

مسابقه فرهنگی «فریاد ناتمام» به مناسبت روز قدس برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدوی پارسا اظهار کرد: این مسابقه در راستای تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی مردم در مقابل زورگویی‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده و با محوریت حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار می‌شود.
وی درباره نحوره شرکت در مسابقه «فریاد ناتمام» گفت: تغییر پروفایل شخصی در شبکه‌های اجتماعی به نماد قدس شریف  و ارسال اسکرین شات آن، ارسال تصویری از حضور در راهپیمایی‌های سال‌های گذشته روز قدس، ارسال تصویر از پست‌های خود در فضای مجازی در محکومیت رژیم اشغالگر قدس و ارسال تصویر خود به همراه یکی از شهدای محور مقاومت به سامانۀ پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ روش‌های شرکت در این مسابقه است و علاقمندان می‌توانند با نیت حمایت از مردم فلسطین به دلخواه خود یکی از روش‌ ذکر شده را انتخاب کنند و با شرکت در مسابقه «فریاد ناتمام» یکی از برندگان این حرکت فرهنگی باشند.
حجت الاسلام مهدوی پارسا ابراز کرد: مهلت شرکت در این مسابقه پنجم خرداد ماه ۱۳۹۹ می‌باشد. جوایز آن هشت کمک هزینه سفر به مشهد مقدس است و اطلاع رسانی به برندگان از طریق سامانه پیامکی مذکور انجام خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها