مراسم افتتاح زمین چمن ورزشی شهید سجودی فریمان و رونمایی از لباس تیم فوتسال این شهرستان با حضور مسئولان و تنی چند از پیشکسوتان و ورزشکاران شهرستان فریمان برگزار شد.

افتتاح زمین چمن ورزشی شهید سجودی فریمان

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با عید سعید فطر ابتدا زمین چمن شهید سجودی فریمان که چندین سال بود قابلیت برگزاری مسابقات ورزشی را نداشت و با صرف ۵۰۰میلیون تومان از اعتبارات تجهیز اداره ورزش و جوانان و اعتبارات شهرستان، کمک خیرین و همکاری دکتر قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی آماده برگزاری مسابقات شده است افتتاح و به بهره برداری رسید و سپس از لباس تیم فوتسال فریمان که به لیگ برتر نوجوانان کشور راه پیدا کرده و قرار است اولین بازی خود را با بازیکنان ۱۰۰درصد فریمانی خود در تیرماه برگزار کند رونمایی شد.

در ادامه جلسه شورای ورزش شهرستان فریمان به ریاست فرماندار فریمان در محل تالار شقایق فریمان برگزار شد و مصوب شد تمامی هزینه های این تیم برای حضور در مسابقات ورزشی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر فریمان و هیئت فوتبال استان خراسان رضوی تأمین شود.همچنین از سوی هیئت فوتبال استان یک سهمیه لیگ فوتسال بانوان رایگان به شهرستان فریمان اختصاص یافت.

در پایان جلسه از رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریمان و فرماندار فریمان با اهدای لوح تقدیر و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها