منتخب مردم بردسکن، کاشمر، کوهسرخ و خلیل‌آباد در مجلس یازدهم گفت: انتخاب رئیس مجلسی با جسارت، مقتدر و پاکدست می‌تواند کشور را از وضعیت موجود نجات دهد.

عدالت، پاکدستی و اقتدار ویژگی‌های مورد انتظار از رئیس مجلس یازدهم

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین  با بیان اینکه افتتاح مجلس یازدهم در مراسم خاصی در روز هفتم خرداد آغاز می‌شود، اظهار کرد: اولین برنامه‌ای که پیگیری می‌کنیم یکپارچگی، انسجام و اتحاد نمایندگان برای انتخاب یک رئیس  مجلس با روش عدالت‌گویی، مقتدر و پرکار است.

 منتخب مردم بردسکن، کوهسرخ، کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی یازدهم  با بیان اینکه انتخاب رئیس مجلسی با رای بالا در این دوره می‌تواند تاثیر زیادی را بر سیاست خارجی داشته باشد، اضافه کرد: همه نمایندگان در این دوره در جلسات مجلس که به علت شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار شد حضور داشتند و به این نقطه رسیدیم که باید یک نفر با رای بالا انتخاب شود و این اتحاد و همدلی در بین نمایندگان وجود دارد.

وی دومین اقدام را پیگیری کردن و کاهش قوانین مزاحم دانست  و افزود: اجرای طرح‌های معیشتی و اشتغال‌زایی برای مردم کشور اولویت‌های برنامه کاری من در کنار رسیدگی به امور و خواسته‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌ام است.

حجت الاسلام نیک‌بین کاهش قوانینی که سبب کندی کسب و کار انجام می‌شود را ضروری دانست وتصریح کرد: باید قوانینی که فقط کاغذ بازی برای مردم دارد، برداشته شود و بروکراسی را کم کنیم.

 منتخب مجلس  یازدهم حضور در کمیسیون اجتماعی، صنعت، معدن یا کشاورزی را برای خود بر دیگر کمیسیون‌ها ترجیح داد و بیان کرد: در یکی ازاین  کمیسیون‌ها  عضو می‌شوم.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب رئیسی در شان و تراز انقلاب اسلامی از اهداف نمایندگان مجلس یازدهم است، متذکر شد: امروز نمایندگان انقلابی با رایی بالا آمده‌اند و تشنه خدمت شایسته هستند و می‌خواهند در کشور دیگر مشکلاتی همچون رانت‌خواری از بین برود وخدمت برای مردم در راس امور مجلس این دوره باشد.

نیک‌بین ادامه داد: ویژگی‌های انتخاب رئیس مجلس در جلسات مختلف بررسی شده و نمایندگان فردی را انتخاب می‌کنند که نظر مردم را برآورده کند، زیرا مجلس یازدهم مجلسی ولایی و ارزشی است و حتما کسی از میان گزینه‌ها انتخاب می‌شود که قلبا مطیع امر ولایت باشد و آرمان‌های بلند امام و رهبری را سر لوحه کار خود قرار داده باشد.

وی   با بیان اینکه این مجلس همراه با دیگر قوا، دولت را هم یاری می‌کند که در برنامه‌های خود موفق باشد، اظهار کرد:  مجلسی که انقلابی است جزء خدمت شایسته چیزی دیگر در سر ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اشراف رئیس مجلس به قوانین   و آیین‌نامه‌های داخلی مجلس و دیگر اسناد بالادستی ضروری است، یادآور شد: مبارزه با مفسدان در هر زمینه‌ای در مجلس ولایی، ارزشی و انقلابی این دوره وجود دارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها