یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های مسئولان باشگاه استقلال ماجرای تمدید قرارداد بازیکنان این تیم برای لیگ نوزدهم است.

سنگ بزرگ بازیکنان استقلال پیش پای باشگاه

قدس آنلاین: یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های مسئولان باشگاه استقلال ماجرای تمدید قرارداد بازیکنان این تیم برای لیگ نوزدهم است. هرچند مدیران باشگاه مدعی هستند به زودی مذاکرات را آغاز خواهند کرد اما بازیکنان برای انجام مذاکره شرط و شروط جدیدی دارند و معتقدند در صورت تحقق شرایط دلخواه حاضر به تمدید قرارداد هستند.

*شروط بازیکنان

برای هواداران این پرسش مطرح می‌شود که شروط جدید بازیکنان چیست؟ آن‌ها پیش از انجام مذاکره جدید خواهان تسویه حساب کامل مطالبات معوقه خود هستند و تأکید دارند اگر این اتفاق رخ ندهد خبری از تمدید نیست. ‌

البته در این بین تصمیم ناگهانی وزارت ورزش و جوانان هم سبب شده بازیکنان و واسطه‌های فوتبالی از این موقعیت نهایت بهره برداری را داشته باشند تا معوقات خود را دریافت کنند.

*رقم‌های نجومی

با این وجود رقم‌های قراردادها نیز به شکل تصاعدی افزایش یافته و بازیکنی که سال گذشته ۳ میلیارد گرفته است هم اکنون خواهان دریافت قرارداد ۵/۴ میلیاردی برای یک فصل هست، یا یکی از ستاره‌های باشگاه به مدیرعامل پیغام داده یا با قرارداد ۵ میلیاردی وی موافقت می‌شود یا او به باشگاه سرشناس لیگ برتری می‌رود!

یا در موردی دیگر یکی از بازیکنانی که فصل اخیر در تیم استراماچونی به خوبی ظاهر شده به سعادتمند پیغام داده قرارداد فصل گذشته وی تنها ۲۵۰ میلیون بوده، دیگر حاضر نیست با این عدد و رقم‌ها در استقلال بماند و به شرطی تمدید می‌کند که حداقل ۳ میلیارد دریافت کند.

مسئولان باشگاه استقلال هنوز هیچ واکنش جدی و رسمی به پیشنهادهای نجومی نداده اند اما بعید نیست با برقراری شرایط جدید این پیشنهادها پذیرفته شود چون در لیگ بعدی امکان جذب بازیکن خارجی وجود ندارد از این رو اگر این بازیکنان بروند باشگاه باید مبلغی بیشتر را صرف خرید بازیکن جانشین کند.

*در انتظار فهرست مجیدی

شنیده می‌شود مدیریت باشگاه استقلال هنوز به طور رسمی از مجیدی درخواست فهرست اسامی نکرده، به نظر می‌آید آن‌ها منتظر بازی‌های باقیمانده لیگ برتر هستند تا ببینند در۹ بازی باقیمانده چه نتیجه ای رقم خواهد خورد سپس با علم به شرایط موجود تصمیم‌گیری کنند اما با این وجود شخص سعادتمند به دنبال حفظ اسکلت اصلی تیم است تا ستاره‌های تیم حفظ شوند اما با ارقامی نجومی که تنها به واسطه اظهارنظر غیر کارشناسی شده وزارت ورزش این اتفاق به فوتبال ایران و دو باشگاه دولتی تحمیل شد.

*ورود دلال‌ها به باشگاه ممنوع شد

یکی از تصمیمات قابل دفاع سعادتمند مقابله با جریان دلالیسم است، وی به عوامل اجرایی هشدار داده به هیچ عنوان واسطه‌های بدنام و دلال‌های   فوتبالی حق ورود به باشگاه را ندارند، بازیکن و مدیر برنامه رسمی او حق دارند به باشگاه رفت و آمد کنند اما ورود دلال‌ها به استقلال ممنوع شده!

باید دید با این تصمیم آیا برخی بازیکنان حاضر به مذاکره با مدیران باشگاه خواهند شد یا با فشار این طیف از ادامه راه مسیر خود را به سمت باشگاه دیگری تغییر خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها