۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 705927

 اظهارات اخیر احمد سعادتمند درباره دیاباته در واقع نوعی اتمام حجت بود با این بازیکن که ما پولت را پرداخت کردیم و از این جای ماجرا به بعد همه چیز دیگر به خودت بستگی دارد.

قدس آنلاین:  اظهارات اخیر احمد سعادتمند درباره دیاباته در واقع نوعی اتمام حجت بود با این بازیکن که ما پولت را پرداخت کردیم و از این جای ماجرا به بعد همه چیز دیگر به خودت بستگی دارد. حرف‌هایی که مدیرعامل استقلال می‌زد این معنی را می‌داد که پول دیاباته تمام و کمال پرداخت شده و باشگاه استقلال دیگر دینی به گردن خود نمی‌بیند. اما نوع بیان سعادتمند نشان می‌داد که دیاباته حتی اگر هم بخواهد می‌تواند زیر تمام قول وقرارهایش بزند وبه ایران بازنگردد!

وقتی مجری از سعادتمند پرسید که کار شما با دیاباته به کجا رسید آقای مدیرعامل هرگز با قاطعیت درمواجهه با بازیکن خارجی خود سخن نگفت و با ادبیاتی نرم که حالت عقب نشینی داشت اعلام کرد ما به تعهدات خود عمل کرده‌ایم، برای دیاباته بلیت بازگشت هم گرفته‌ایم وتمام امور مربوط به ترانسفرینگ نیز انجام شده است. سعادتمند اما هرگز این جمله را به زبان نیاورد که اگر دیاباته به ایران باز نگردد باشگاه او را جریمه خواهد کرد کما اینکه همین امروز می‌بینیم شیخ نزدیک به یک هفته از شروع تمرینات تیمش را از دست داده و طبق قوانین می‌بایست در نخستین روز تمرین حضور یابد. ابهام‌ها درباره بازگشت دیاباته اما آنجا گسترش می‌یابد که می‌بینیم هرویه میلیچ حتی عکس‌های مربوط به حضور خود در فرودگاه را نیز منتشر کرده اما دیاباته هرگز چنین نکرده و هیچ اطلاع‌رسانی از وضعیت خود نداشته است.

ظاهراً میان او و باشگاه استقلال رازهایی نهفته است که نه آقای مدیرعامل ترجیح می‌دهد دراین برهه درباره اش سخنی به میان بیاورد و نه خود شیخ. انگار شیخ می‌تواند از بند جدایی در صورت خلف وعده باشگاه استقلال استفاده کند. یکی می‌گفت او درحال ارزیابی پیشنهادهایی است که به تازگی از سوی تیم‌های فرانسوی بدست آورده و اگر خبر راوی درست باشد بازگشت دیاباته در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها