خراسان شمالی-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: واحدهای پذیرایی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت محدود خود را از سر گرفتند.

فعالیت محدود واحدهای پذیرایی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان‌پناه اظهار داشت: واحدهای پذیرایی بین‌راهی بر اساس مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی که در فرمانداری بجنورد هم تشکیل شده است، فعالیت خود را از سر گرفتند.

وی با بیان اینکه واحدهای پذیرایی با رعایت برخی شروط و پروتکل‌های بهداشتی که به آن‌ها ابلاغ شده است مجاز به فعالیت هستند، عنوان کرد: در حال حاضر تمام سفره‌خانه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و خدماتی به مردم و مسافران ارائه نمی‌دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به بازدیدهای نظارتی مستمر و ۲۴ ساعته از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی، گفت: این بازدیدها به‌صورت مشترک و با هدف حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی انجام می‌شود.

یزدان‌پناه تصریح کرد: موازین بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تمام واحدهای زیرمجموعه ابلاغ شده است و مراکز عمومی و فضاهای اقامتی و گردشگری استان موظف به انجام اقدامات لازم هستند.

برچسب‌ها