یزد- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد از شناسایی بخش های اولویت دار استان برای تسهیل در فرایند سرمایه گذاری و"صدور مجوزهای بی نام " خبر داد.

بخش های اولویت دار برای تسهیل در فرایند سرمایه گذاری در یزد شناسایی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان ؛ سید مجتبی حسینی پور در نشست کارگروه اقتصادی ، اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: هدف اصلی از "طرح صدور مجوزهای بی نام "تسهیل در فرایند سرمایه گذاری در استان است .

وی افزود : شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در استان یزد به منظور جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال از اهداف مهم این طرح است.

حسینی پور از صنعت ، گردشگری ، فناوری اطلاعات و کشاورزی بعنوان بخش های اولویت دار برای صدور مجوز بی نام دراستان یزد نام برد و تصریح کرد: این بخش ها با تلفیق چند روش از جمله مطالعه اسناد بالادستی با تاکید بر سند آمایش، کسب نظر خبرگان و فعالین اقتصادی و بررسی طرح های اعلامی از سوی سازمان های مختلف اولویت بندی شده است.

وی رفع موانع کسب و کار در حوزه های مختلف را از اولویت های استان در سال جهش تولید برشمرد و خاطرنشان ساخت : مهمترین موانع کسب و کار در تمامی بخش های اقتصادی کشور و بالتبع آن استان یزد، بی ثباتی اقتصادی، دشواری تامین مالی از بانک ها و بروکراسی اداری و موانع اخذ مجوزهای کسب و کار از دستگاه های اجرائی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد گفت :ایجاد کلینیک بهبود کسب و کار ، صدور مجوزهای سرمایه گذاری بی نام ، تعریف اولویت برای سرمایه گذاران برتر اولویت تجهیز شهرک‌های صنعتی و یا پهنه‌های خاص در مناطق و شهرستان‌های کمتر توسعه یافته از روش­های دیگر برون رفت از این موانع قلمداد می شود.

برچسب‌ها