۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۹
کد خبر: 706205

 بررسی‌ها نشان می‌دهد برخلاف گفته مالک شهرخودرو تمام بازیکنان شهرخودرو سالم هستند و تنها یک عضو تدارکات و یکی از اعضای کادر فنی شهرخودرو(سیدعباسی) مشکوک به ویروس کرونا هستند.

قدس آنلاین: بررسی‌ها نشان می‌دهد برخلاف گفته مالک شهرخودرو تمام بازیکنان شهرخودرو سالم هستند و تنها یک عضو تدارکات و یکی از اعضای کادر فنی شهرخودرو(سیدعباسی) مشکوک به ویروس کرونا هستند. همزمان با انتشار این خبر، بسیاری از اهالی فوتبال مالک باشگاه شهرخودرو را مورد سرزنش قرار دادند که با بزرگنمایی نسبت به این مسئله به دنبال تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر بود تا شاید با این راهکار بتواند از زیر بار فشار مالی ناشی از نبود منابع مالی کافی برای پرداخت مطالبات بازیکنانش رها شود.

این روزها اخبار متعددی در ارتباط با عدم بودجه کافی شهرخودرو برای پرداخت مطالبات بازیکنانش مطرح می‌شود، اما مالک باشگاه همه این اخبار را رد می‌کند و مدعی است هیچ چکی برگشت نخورده اما ادله ای برای اثبات این ادعا وجود ندارد.

فرهاد حمیداوی در برهه کنونی باید به این پرسش پاسخ دهد که آیا نظر هواداران تیمش برای او اهمیت دارد یا خیر؟ اگر نظر هواداران شهرخودرو برای حمیداوی و هیئت مدیره باشگاه دارای اهمیت است چرا وقتی هواداران مخالف جدایی گل محمدی از ترکیب کادر فنی تیمش بودند وی با عقب نشینی استراتژیک با این انتقال موافقت کرد؟

هرچند در آن ایام حمیداوی مدعی شد تحت فشار وزرای ورزش و صنعت، معدن، تجارت با این انتقال موافقت کرده اما در طول این مدت هرگز درباره درآمد حاصله از این اتفاق شفاف‌سازی صورت نگرفت در حالی که هواداران به شدت علاقه‌مند بودند متوجه شوند سهم شهرخودرو از این انتقال چقدر بود و تیم آن‌ها در این ماجرا چقدر درآمد داشت؟

مالک باشگاه شهرخودرو بر این باور است که چون مجموعه شهرخودرو خصوصی اداره می‌شود می‌تواند هر آنچه خود دوست دارد را پیاده‌سازی کند اما باید به او متذکر شد که شاید مجموعه فعلی برند شهرخودرو در مالکیت وی و هیئت مدیره این باشگاه باشد اما مطمئناً امتیاز معنوی این باشگاه متعلق به مردم مشهد است و همان‌گونه که این باشگاه از کمک چند میلیاردی مجموعه مدیریت شهری بهره مند شده و توانسته بخش عمده ای از مشکلات خود را حل‌و فصل کند باید به مردم مشهد نیز حق داد که نگران سرنوشت تیمشان باشند!

از بدو ورود مالک جوان شهرخودرو به مشهد هیچ اطلاع‌رسانی و شفاف سازی روشنی در خصوص نحوه عملکرد مالی مالک این مجموعه ورزشی صورت نگرفته است از این رو به نظر می‌آید نهادهای نظارتی و دستگاه‌های مسئول می‌بایست با توجه به کمک‌های بزرگی که به این مجموعه صورت گرفته اسناد مالی شهرخودرو را بررسی کنند تا ابهامات موجود برطرف شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها