یزد - مرحله سوم رزمایش کمک ها ی مومنانه عصر چهارشنبه با توزیع ۵ هزاربسته معیشتی و ۱۱۰سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در یزدآغاز بکار کرد .

مرحله سوم رزمایش کمک ها ی مومنانه در یزد برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم اظهارداشت : مرحله سوم رزمایش کمک ها ی مومنانه، با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی و ۱۱۰سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در یزد برگزار شد.

سرهنگ رضا پور شمسی افزود : همه اقشار مردم در تهیه این بسته ها مشارکت داشته و ارزش ریالی هر بسته تقریبا ۴۰۰هزار تومان  برآورد شده  که در استان با همت بسیج سازندگی در قالب گروه های جهادی ۳۶هزار خانواده آسیب دیده از کرونا و نیازمند شناسایی شده و عزم ما براین است تا با همت مردم و خیرین جهت کمک به این عزیزان اقدام شود .

 وی تصریح کرد: در مراحل قبلی این رزمایش ۳۰هزار بسته معیشتی  بین نیازمندان توزیع شد و دراین مرحله۵هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود .

 پور شمسی همچنین از توزیع ۱۱۰سری جهیزیه برای نوعروسان به نام ۱۱۰سردارشهید استان خبر داد و گفت : کالاهای مورد استفاده شده در این جهیزیه ها به صورت کامل از کالای ایرانی است و تا پایان سال این جهیزیه ها طی چند مرحله بین نوعروسان  توزیع خواهد شد .

این مسئول ادامه داد : در این راستا با مشارکت ۵۰ درصد از خیرین نیکوکار استان ۱۱۰سری جهیزیه  شامل ۱۸قلم کالای اساسی  تهیه شد که این جهیزیه ها با همکاری معتمدین محلی  در تمام شهرستان های  استان بین زوجین  نیازمند توزیع می شود .

 وی افزود : زوج های جوانی که به دلیل  ناتوانی مالی برای تامین جهیزیه تاکنون موفق به تشکیل زندگی مشترک نشده اند در این طرح در اولویت قرار دارند.

پورشمسی با بیان اینکه همه اقشار مردم در تهیه این بسته ها مشارکت داشته اند افزود:  درمرحله نخست این طرح  ۱۳هزارو ۸۵۰بسته ، در مرحله دوم این طرح ۱۶هزار بسته  و در مرحله سوم ۵ هزار بسته بین نیازمانده و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان خاطر نشان ساخت : تاکنون ۳۴هزارو۸۵۰ بسته کمک معیشتی در سه مرحله رزمایش سراسری کمک ها ی مومنانه در همه شهرهای استان یزد توزیع شده است .

برچسب‌ها