سری X X Redmi با نمایشگرهای ۴K و فناوری MEMC راه اندازی شد.

سری تلویزیون‌های جدید Redmi معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در طی رویدادی در چین ، شیائومی محصولات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند سری Redmi ۱۰x ، سری RedmiBook ۱۶ و Redmi Smart TV X را عرضه کرده است. پیش از راه اندازی ،این دستگاه برند تجاری زیر نظر شیائومی ویژگی‌های اصلی دستگاهها را از Weibo فاش شده بود.

تلویزیون‌های Redmi Smart TV X در سه مدل معرفی شده‌اند که دارای طراحی، صفحه نمایش و سیستم صوتی ممتاز هستند. علاوه بر این ، آخرین تلویزیون‌ها این برند، جدا از اندازه صفحه نمایش، بیشتر مشخصات نسخه قبلی خود را نیز به اشتراک می‌گذارند. بیایید نگاهی بیندازیم که سری Redmi Smart TV X چه ویژگی‌هایی را به مشتریان ارائه می‌دهند.



مشخصات سری X Redmi Smart TV

سری Redmi Smart TV X در سه صفحه نمایش با اندازه ۵۰ ، ۵۵ و ۶۵ اینچ راه‌اندازی شده است، هر سه نوع این مدل وضوح ۴K را با ۸۵ درصد طیف رنگی NTSC و پنل نرخ تجدید ۶۰Hz ارائه می‌دهند. این نمایشگر با حاشیه های باریک احاطه شده است و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۷ درصد را نشان می‌دهد که فوق‌العاده است، علاوه بر این ، تلویزیون ها همچنین برای پخش صاف محتوا از فناوری MEMC پشتیبانی می‌کنند و از نظر صدا، سری Redmi Smart TV X مجهز به چهار بلندگوست که توان خروجی ۱۲.۵W را به همراه سیستم صوتی ساب ووفر ۸ واحدی تولید میکند.

از نظر عملکرد ، تلویزیون ها دارای ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی میباشند، سری Redmi Smart TV X از پشتیبانی دستیاران صوتی برخوردار است و میتواند به دستگاههای هوشمند AIoT متصل شود، آنها همچنین مجهز به فناوری صدای دور هستند که به کاربران امکان جستجو و کنترل دستگاههای هوشمند بدون ریموت را میدهد.



قیمت و در دسترس بودن سری TV Redmi Smart X

مدلهای ۵۵ و ۶۰ اینچی Redmi Smart TV X به ترتیب با قیمت (۲۴،۳۹۴ RS) و (۳۴۹۹۰ RS) قیمت گذاری شده است، قیمت مدل ۵۰ اینچی توسط شیائومی هنوز اعلام نشده است و مشتریانی که در اولین فروش تلویزیون خریداری میکنند، تخفیف (۳،۱۸۲ RS) را دریافت میکنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها