رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی توئیتری از عملکرد نیروهای امنیتی کاخ سفید در مواجهه با معترضان به خشونت پلیس تشکر کرد.

رئیس جمهور آمریکا از خشونت پلیس تشکر کرد

قدس آنلاین: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: کار دیشب سرویس مخفی آمریکا در کاخ سفید عالی بود. آنها نه فقط کاملا حرفه ای بلکه بسیار خونسرد بودند. من داخل بودم و همه اقدامات را می دیدم و نمی توانستم از این بیشتر احساس امنیت کنم.

وی در ادامه نوشت: آنها اجازه دادند معترضان جیغ بکشند و هر چقدر می‌خواستند یاوه گویی کنند اما هر وقت کسی پا را فراتر گذاشت با وحشی‌ترین سگ ها و تهدیدآمیزترین سلاح‌هایی که من تاکنون دیده‌ام با او برخورد شد. آن موقع عده‌ای به شدت واقعاً بد صدمه دیدند. بسیاری از نیروهای سرویس سری منتظر اقدام بودند.

ترامپ گفت: ما نیروهای جوان را در خط مقدم گذاشتیم، جناب، آنها عاشق این کار هستند و تمرین خوبی برای آنهاست. همانطور که شب گذشته شاهد بودید آنها خیلی خونسرد و حرفه‌ای بودند. اجازه ندادند اوضاع از کنترل خارج شود. متشکرم. اما قسمت بد قضیه این بود که شهردار واشنگتن دی سی که همواره به دنبال پول و کمک است اجازه دخالت پلیس واشنگتن دی سی را نداد. (او گفت) این کار آنها نیست. بسیار خب.

وی در توئیت دیگری نوشت: به اصطلاح معترضان مقابل کاخ سفید که به شکلی کاملاً حرفه‌ای مدیریت شده بودند کاری با ماجرای جورج فلوید نداشتند. آن‌ها فقط اینجا بودند تا آشوب به پا کنند. سرویس مخفی به راحتی از پس آن‌ها برآمد. من فهمیدم امشب، شب "دوباره عظمت را به آمریکا برمی‌گردانم" در کاخ سفید است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها