همسر رئیس جمهور سابق آمریکا به کشته شدن یک سیاهپوست بی سلاح توسط افسر پلیس این کشور واکنش نشان داد.

میشل اوباما: از حملات نژادپرستانه علیه سیاهپوستان خسته شده‌ام

قدس آنلاین: میشل اوباما، همسر رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنین از سفیدپوستان کشورش خواست تا کاری برای پایان دادن به این اقدامات انجام دهند.

وی همچنین به انتقاد از کشته شدن جورج فلوید، سیاهپوست آمریکایی پرداخت و در پستی اینستاگرامی نوشت، از بابت یکسری تراژدی‌های اخیر علیه جامعه سیاهپوست آمریکا ناراحت است و از اینکه چنین اتفاقات هرگز متوقف نمی‌شوند، دل شکسته شده است.

وی در این مطلب نوشت: در حال حاضر جورج، برونا و احمد را داریم که کشته شدند. پیش از آنها، اریک گارنر، ساندرا بلاند و مایکل بروآن بودند. این اتفاقات ادامه دارد. مداوم است. نژاد و نژادپرستی حقیقتی است که بسیاری از ما فقط یاد گرفتیم با آن روبرو شویم. اما اگر همیشه به این امید باشیم که از آن عبور می‌کنیم، نمی توان انتظار داشت که رنگین پوستان نیز از آن عبور کنند. این به ما بستگی دارد، سیاهپوستان، سفیدپوستان و مابقی رنگین پوستان. مهم نیست که چطور فکر می‌کنیم، باید صادقانه رفتار کنیم و این کار ناخوشایند را ریشه‌کن کنیم.

بانوی اول سابق آمریکا همچنین به شهروندان کشورش تاکید کرد تا با "خودآزمایی" شروع کنند و به افرادی با شیوه‌ها و سبک‌های مختلف زندگی گوش دهند.

وی همچنین گفت: این کار با عدالت، شفقت و همدلی تمام می شود که در زندگی و خیابان های ما تجلی می یابد. من دعا می‌کنم که همه ما برای این سفر نیرو داشته باشیم و برای روح و خانواده کسانی که از ما گرفته شده‌اند، دعا می‌کنم.


انتهای پیام/

برچسب‌ها