مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰(قلع و قمع بنا و مستحدثات غیر مجاز) در سطح ۲۷ هکتار و قلع و قمع ۳ کیلومتر جاده آسفالت اختصاصی مجموعه لیلی و مجنون در روستای ماریان بخش تبادکان شهرستان مشهد انجام پذیرفت.

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در بخش تبادکان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، امید طهماسبی زاده اظهار کرد: به منظور حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان اکیپ‌های گشت، به طور مستمر از مناطق  بازدید می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: از ابتدای سال ۹۹در منطقه خرمدره ۶۰۰ قطعه، در منطقه بهار۱۵۰ قطعه، در خرق و ماریان مجتمع لیلی و مجنون در ۱۲۰  قطعه اقدامات حاکمیتی مبنی بر قلع و قمع و پیشگیری از قبیل از بین بردن پی‌کنی‌ها و قلع دیوارها صورت گرفته است.

وی افزود: حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و تداوم برای ارتقا ء بهره‌وری آنها از وظایف مدیریت جهاد کشاورزی بوده و هر نوع تغییراتی که باعث کاهش سطح زیرکشت زراعی و باغی شود بنا به تشخیص ماموران جهاد از مصادیق تغییرکاربری است.

طهماسبی زاده خاطرنشان کرد: قلع و قمع با موضوع تبصره ۲ ماده ۱۰ در سطح ۲۷ هکتار و تخریب ۲ کیلومتر جاده آسفالت اختصاصی مجموعه لیلی و مجنون در روستای ماریان بخش تبادکان شهرستان مشهد انجام گرفت.

انتهای پیام /

برچسب‌ها