زاهدان- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و تجاوز به عنف با تلاش شبانه‌روزی پلیس در جنوب شرق کشور دستگیر و ۲۱ فقره سرقت نیز کشف شد.

۱۶ عامل سرقت مسلحانه در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین؛ سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در این‌باره اظهارداشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف، در هفته گذشته ۱۶ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، سراوان و چابهار با هماهنگی‌های قضائی این سارقان را در عملیات‌های مختلف دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:در پی دستگیری این سارقان، یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، هفت دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه، یک قبضه سلاح کلاش، یک تیغه خشاب حاوی ۱۸ فشنگ جنگی، یک قبضه کلت کمری و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، ۲ فقره سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف احشام،۱۲فقره سرقت به عنف تلفن همراه و پنج فقره سرقت به عنف کیف پول و وجه نقد اعتراف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی خاطرنشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

برچسب‌ها