۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 706920

با حضور مسؤولان شهرستان‌های ورامین و قرچک محل شهادت شهدای ۱۵خرداد سال ۴۲ در باقرآباد گلباران شد.

مشهد شهدای ۱۵خرداد۴۲ گلباران شد


قدس آنلاین: حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در مراسم گلباران پل شهدای ۱۵ خرداد که در باقرآباد برگزار شد، خاطر نشان کرد: حضور مردم و مسؤولان در این مراسم تجدید میثاق با شهدای ۱۵خرداد و شهدای دفاع مقدس در دشت ورامین ستودنی است و این مردم همیشه و در همه حال یاد شهدا را گرامی داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ما هر چه داریم به ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: اقتدار کشور به برکت ۲۲۰هزار شهید و بیش از ۷۵۰هزار جانباز بدست آمده که سلامتی و جان خود را تقدیم و نثار انقلاب کردند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهدای ۱۵خرداد درخفقان سیاسی آن زمان که رژیم پهلوی اجازه هیچ فعالیتی نمی‌داد همراه با مردم علیه رژیم قیام کردند.

نوش آبادی در ادامه این مراسم خاطرنشان کرد: قیام کفن پوشان مردم دشت ورامین برای حمایت از مرجعیت و رهبری بود و در این مسیر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: شهدای ۱۵خرداد بنیان گذاران انقلاب اسلامی هستند و مسؤولان کشور باید نگاه ویژه به دشت ورامین داشته باشند و رفع مشکلات مردم را با کار و اقدام جهادی در دستور کار قرار دهند.

در پایان مراسم مسئولان محل شهادت شهدای ۱۵خرداد دشت ورامین را گلباران کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها