یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: خداوند آیت الله خامنه ای را به دلیل زحمات و تلاش های فراوانی که در طهارت نفسانی خود و همچنین مجاهدت در قیام و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، برای این انقلاب و نظام ذخیره کرده بود.

آیت الله خامنه ای ذخیره خدا برای انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضایی تهرانی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین عنوان کرد: انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر جامعه اسلامی به دلیل لیاقت هایی است که پس از سال ها کوشش و مجاهدت در راه خدا به دست آمده است. خداوند ایشان را به دلیل زحمات و تلاش های فراوانی که در طهارت نفسانی خود و همچنین مجاهدت در قیام و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، برای این انقلاب و نظام ذخیره کرده بود.

وی ادامه داد: از بالاترین خصایص مقام‌معظم‌رهبری همراهی با امام خمینی(ره) از روزهای نخستین قیام است. اخلاص فراوان و تفوق علمی، سیاسی و انقلابی حرکت ها و ایدئولوژی های مختلف ایشان را به مهره کارآمد برای نظام اسلامی تبدیل کرده بود.

وی اظهار کرد: یکی از بزرگان می گوید من در دوره ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای به ایشان عرض کردم که برنامه شما برای پس از دوران ریاست جمهوری چیست؟ ایشان فرمودند که تصمیم دارم به حوزه برگشته و کارهای زیرساختی حوزه را دنبال کنم. اما اگر امام به من امر نمایند که مسئولیت سیاسی عقیدتی یک پاسگاه کوچک مرزی را هم به عهده بگیرم از آن دریغ نخواهم کرد.

وی تصریح کرد: این اخلاص و ولایت مداری باعث شد که در سطحی قرار بگیرند که به قول آیه شریفه ۹۶ سوره مریم "إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا" به این معنی که آنان که به خدا ایمان آوردند و نیکوکار شدند خدای رحمان آنها را (در نظر خلق و حق) محبوب می‌گرداند. به همین دلیل است که خداوند دل های اعضای خبرگان رهبری را بر حضرت آیت الله خامنه ای متمرکز کرد و ایشان به خاطر شان بالایی که داشتند به مقام عظمای ولایت انتخاب گردیدند.

این استاد حوزه با ذکر این نکته که  حضرت امام خمینی رحمة الله علیه نیز در زمان حیات خود به حاج احمد آقا -فرزند برومند شان- از شایستگی‌ها و توانمندی‌های حضرت آیت الله خامنه ای هایی توصیف هایی داشته اند ابراز داشت: خوشبختانه خبرگان‌رهبری توانستند بهترین انتخاب ممکن را انجام دهند و جامعه اسلامی بدون آنکه زمانی را از دست دهد بلافاصله از تداوم نعمت ولایت بهرمند شد و پس از حضرت  امام خمینی رضوان الله تعالی علیه  سکان داری بسیار مقتدر، فهیم، به روز و باهوش نصیب جامعه اسلامی شد.

 وی تاکید کرد: ایشان قبل از انقلاب بارها به جرم سیاسی به زندان‌های پهلوی تبعید شدند. در حقیقت می توان گفت آیت الله خامنه ای یک شب را را با آرامش سر به بالین نگذاشتند. ایشان پس از انقلاب نیز به درجه رفیع جانبازی دست یافتند و همچنین در جبهه های  جنگ تحمیلی بارها و بارها حاضر شدند. پس از انتخاب ایشان نیز می توان گفت با توجه به تغییراتی که در منطقه و جهان رخ داده است، در سطح وسیع تری موضوعات ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را رهبری کرده‌اند.

حجت الاسلام محمد رضایی تهرانی در خصوص مصادیق ظلم ستیزی رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در آخر پیامی که برای قدس صادر کردند، فرمودند که با مدد الهی فلسطین و فلسطینیان باید مسلح شوند، تا بتوانند خودشان را از چنگال صهیونیست های غاصب نجات دهند. این نشان دهنده آن است که مقام معظم رهبری رسماً مسلح شدن فلسطینیان را بر عهده گرفته اند و در راس مبارزه با صهیونیسم جهانخوار هستند.

وی بیان داشت: کیست که امروزه نداند جلودار حرکت مقاومت در جهان اسلام مقام معظم رهبری هستند و شاگردانی همچون قاسم سلیمانی ها را تربیت کرده اند. امروز همه می‌دانند که جمهوری اسلامی است که در راس جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین و یمن و سوریه و عراق و افغانستان و دیگر جبهه های مختلف قرار دارد. تعابیر و توصیف‌های دوست و دشمن از حضرت آیت الله خامنه ای بیانگر شخصیت والا و شایستگی های فراوانی ایشان است. انشاالله با حضور آیت الله خامنه ای، جمهوری اسلامی بر تمامی فتنه های داخلی و خارجی فائق خواهد آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها