رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از حاکم شدن جوی نسبتا ناپایدار در روزهای ابتدایی هفته آینده در این استان خبر داد و گفت: رشد ابر، وزش باد شدید موقتی با گردوخاک (بویژه برای نیمه شرقی و جنوبی استان) و کاهش محسوس دمای هوا طی این مدت پیش‌بینی می‌شود و از شنبه بعدازظهر در نیمه شمالی خراسان رضوی رگبار پراکنده باران و رعدوبرق با احتمال تگرگ را شاهد خواهیم بود.

پیش بینی وزش باد شدید، کاهش محسوس دما و رعد و برق برای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، یحیی قائنی پور اظهار کرد: تحلیل نقشه‌ها و تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد از فردا بر سرعت وزش باد در خراسان رضوی افزوده خواهد شد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از حاکم شدن جوی نسبتا ناپایدار در روزهای ابتدایی هفته آینده در این استان خبر داد و گفت: رشد ابر، وزش باد شدید موقتی با گردوخاک (بویژه برای نیمه شرقی و جنوبی استان) و کاهش محسوس دمای هوا طی این مدت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از شنبه بعدازظهر در نیمه شمالی خراسان رضوی رگبار پراکنده باران و رعدوبرق با احتمال تگرگ را شاهد خواهیم بود.

قائنی پور عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۲ درجه سلسیوس خنک‌ترین و سرخس با بیشینه دمای ۴۲ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند، طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوا در مشهد به ترتیب ۲۱ و ۳۷ درجه سلسیوس بوده و همچنین بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع: فارس

انتهای خبر /

برچسب‌ها