از فردا افزایش ابر، وزش باد شدید موقتی به‌خصوص برای نیمه شمالی استان رگبار باران و رعدوبرق با احتمال رخداد تگرگ پیش‌بینی می‌شود و این وضعیت همراه با روند کاهش نسبی دمای هوا تا دوشنبه شب تداوم دارد.

هوای خنک در راه خراسان رضوی/ باران بهاری در شمال استان خواهد بارید

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای امروز در نیمه شرقی استان باد و گردوخاک پدیده غالب جوی بوده ضمن اینکه در مناطق کوهستانی شمال رگبار پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نیست.

از فردا افزایش ابر، وزش باد شدید موقتی پاره‌ای نقاط با گردوخاک و به‌خصوص برای نیمه شمالی استان رگبار باران و رعدوبرق با احتمال رخداد تگرگ پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت همراه با روند کاهش نسبی دمای هوا تا دوشنبه شب تداوم دارد.

بر این اساس از عصر امروز سرعت وزش باد افزایش می‌یابد و شاهد افزایش موقت ابر خواهیم بود.

روز شنبه آسمانی صاف در بعدازظهر وزش باد به نسبت شدید و افزایش ابر پیش بینی می‌شود که در پارهای از نقاط رگبار باران و رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ دور از انتظار نیست. کمینه و بیشینه دما نیز ۲۳ و۳۶ درجه خواهد بود.

آسمان روز یکشنبه تا قسمتی ابری و همراه با وزش باد شدید موقتی و افزایش ابر پیش بینی می‌شود که در پارهای از نقاط رگبار باران و رعدوبرق نیز دور از انتظار نیست.

برای روز دوشنبه نیز آسمانی ابری همراه با وزش باد به نسبت شدید و افزایش ابر با احتمال بارش باران و مه گرفتگی در مناطق کوهستانی پیش بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۴ درجه سلسیوس خنکترین و سرخس با بیشینه دمای ۴۵ درجه سلسیوس گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای مشهد به ترتیب ۲۲ و ۳۹ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از تایباد با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها