۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 707011

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اظهارات اخیر « بیل ریچاردسون» فرماندار سابق آمریکایی را که مدعی شد که با مقامات ارشد ایرانی برای آزادی یک زندانی آمریکایی دیدارهایی داشته است، تأیید کرد.

موسوی اظهارات « بیل ریچاردسون» را تأیید کرد

قدس آنلاین: سید عباس موسوی در پاسخ به سؤوالات خبرنگاران در مورد اظهارات «بیل ریچاردسون» فرماندار پیشین ایالات متحده، مبنی بر اینکه برای آزادی  «مایکل وایت» زندانی آمریکایی در ایران که به تازگی آزاد شده است با برخی از مقامات ایرانی از جمله محمد جواد ظریف و مجید تخت روانچی  دیدارهایی داشته است، گفت: این دیدارها مربوط به ماه‌ها قبل بوده است.

این دیپلمات کشورمان در همین راستا افزود: ما به تلاش های انسان دوستانه که منجر به " آزادی گروگان های ایرانی در آمریکا و خارج از آن" شود همواره پاسخ مثبت داده و استقبال کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، بیل ریچاردسون فرماندار پیشین ایالات متحده، روز گذشته در توییتی نوشت: خوشحالم که «مایکل وایت» در حال بازگشت از ایران به آمریکا است. من یک سال از طرف مادر مایکل و جاناتان فرانکز برای اطمینان از آزادی وی تلاش کردم. من با مقامات ارشد ایرانی از جمله محمدجواد ظریف و مجیدتخت روانچی دیدارهایی داشتم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها