هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها بر اثر بارش‌های رگباری در این استان هشدار داد.

بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی از عصر امروز به همراه وزش باد شدید و کاهش نسبی دما به میزان هفت تا ۱۰ درجه در بیشتر مناطق این استان فعال می‌شود.
براساس این گزارش به دنبال فعالیت این سامانه وقوع بارش‌های رگباری توام با رعد و برق در نواحی مستعد، بارش تگرگ و رعد و برق در مناطق مختلف خراسان رضوی بویژه در نیمه شمالی، غربی و مناطق کوهستانی جنوب استان پیش‌بینی شده است.
فعالیت این سامانه بارشی تا روز دوشنبه هفته جاری در خراسان رضوی ادامه دارد و در این مدت احتمال بروز خسارت، آسیب به سازه‌های موقت و کاهش میدان دید افقی، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و برخورد صاعقه وجود دارد.
مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه نسبت به عدم اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از صعود به ارتفاعات و فراهم کردن تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از بروز خسارات احتمالی ناشی از افزایش شدت وزش باد تاکید کرده است.

برچسب‌ها