مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: با توجه به استقبال شرکت کنندگان مهلت ثبت نام در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

 مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان گفت: با توجه به استقبال شرکت کنندگان مهلت ثبت نام در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی  تا پایان تیرماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی افزود: بر اساس اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره کتابخوانی رضوی، با توجه به اهمیت بالای انجام فعالیت‌های فرهنگی به صورت مجازی در شرایط امروز کشور، شورای سیاستگذاری این جشنواره به دلیل استقبال شرکت کنندگان و بازگشایی کتابخانه ها، مهلت ثبت نام و شرکت در دهمین دوره این رویداد فرهنگی را تا پایان تیرماه ۱۳۹۹ تمدید کرد.

وی ادامه داد: تاکنون استقبال بسیار خوبی از دهمین جشنواره  کتابخوانی رضوی در استان خراسان رضوی در گروه‌های سنی مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب‌های داستانک نویسی، روزنامه کتاب، مسابقات چهارگزینه ای، پویش کتابخوانی و فعالیت‌های گروهی جشنواره صورت گرفته است.

گفتنی است علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۳۱ تیر ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت samakpl.ir در مسابقات آنلاین این دوره شرکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها