نماینده مردم بردسکن، کاشمر ، کوهسرخ و خلیل آباد در مجلس یازدهم گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام که سال ها به خاطر کمبود اعتبارات بلاتکلیف رها شده اند باید در اولویت مدیران منطقه قرار بگیرند.

تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت مدیران منطقه /هم فکری و همگرایی مدیران لازمه حل مشکلات مردم

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام جواد نیک بین در کمیته برنامه ریزی شهرستان بردسکن گفت: متاسفانه برخی از مدیران ادارات برای گرفتن و جذب اعتبارات بی حوصله  و هیچ برنامه و طرحی برای مدیران استانی ندارند.

وی اظهارداشت: مدیرانی که پرتلاش و  داری ایده و فکر هستند با رایزنی و پی گیری زیاد  از  مدیران کل  سهم شهرستان را از اعتبارات  استانی می گیرند و برخی نیز به خاطر نداشتن برنامه و طرح  و اعتبار نزد مدیران استانی  سهم شهرستان را نمی توانند بگیرند.

وی بیان کرد: کمیته برنامه ریزی جای جابجایی اعتبارات نیست و آنچه که اعتبار ابلاغ شده است براساس نیاز و برنامه ریزی قبلی مدیران کل با سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوده است. 

نماینده مردم بردسکن، کاشمر ، کوهسرخ و خلیل اباد در مجلس یازدهم  گفت: مدیران باید پروژه هایی را شروع کنند که دارای کد و ردیف اعتباری باشد و بنای ما بر تکمیل پروژه های نیمه تمام در منطقه است که سال  ها  است به خاطر کمبود اعتبارات نیمه تمام رها شده است. 

حجت الاسلام نیک بین از ابلاغ اعتبارات بسیار ناچیز به برخی از دستگاهها انتقاد کرد و گفت: ابلاغ ۲ یا ۵ میلیون تومان به یک دستگاهی  از اعتبارات استانی نباشد بهتر است چرا که با اعتبار ۲ یا ۵ میلیون تومانی  به  دستگاهی  چه دردی را می توان دوا کرد.

وی به اعتبارات خاص برای واگذاری  پروژه ها به بخش خصوصی در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه سال گذشته  علی رغم اینکه  این اعتبارات به خراسان رضوی  تخصیص یافته بود بنا به اظهارات رئیس سازمان  مدیریت و برنامه ریزی استان  حتی نیم درصد از این اعتبارات در استان  استفاده نشده است که می طلبد مدیران شهرستانی  پی گیر جذب این اعتبارات نیز باشند. 

وی از مدیران استانی و همچنین رزم حسینی استاندار خراسان رضوی خواست در حوزه ابلاغ اعتبارات و در تکمیل پروژه های نیمه تمام   توجه ویژه ای به شهرستان های ترشیز داشته باشد.

وی عنوان کرد: در جلسه  ای که نمایندگان با استاندار خراسان رضوی داشتند وی  قول داد که با نمایندگان استان تعامل و همدلی داشته باشد. 

حجت الاسلام نیک بین بیان کرد: همه مدیران باید  با همفکری و هم گرایی در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند و مدیران شهرستان باید مشکلات  را در خود شهرستان مرتفع کنند  و با برنامه قوی و اعتبار در نزد مدیران استانی به همان میزان  پی گیر جذب اعتبارات به حوزه ادارات خود باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها