۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
کد خبر: 707284

این چرخ و فلک فعلی بسیار جذاب است و در حال انجام آزمایش های ایمنی اضافی روی آن هستند و انتظار می‌رود در پایان ماه آینده به روی دوستداران هیجان باز شود.

قدس آنلاین: به تازگی چین چرخ و فلکی در لبه یک صخره به طول تقریبی ۷۰۰ متر، با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت ساخته است که از آن به عنوان وحشتناک‌ترین چرخ و فلک در جهان یاد می‌شود. این چرخ و فلک وحشتناک از یک برج قوسی ۱۰۰ متری و قطر ۹۱.۵ متری تشکیل شده و قادر است مغز انسان را به بی حسی برساند.

هیجان انگیزترین چرخ و فلک جهان

لی پنگ فی، مدیر کل شرکت جهانگردی چین، فاش کرد که چرخ و فلک پر سرعت از یک سازه فولادی با بالاترین عملکرد ایمنی در جهان ساخته شده است، زیرا از طریق فن آوری های پیشرفته‌ای از قبیل جوشکاری نرم و برای اطمینان از امنیت گردشگران ضد طوفان و برق، طراحی شده است و می تواند در برابر ده زمین لرزه و طوفان مقاومت کند.

این چرخ و فلک فعلی بسیار جذاب است و در حال انجام آزمایش های ایمنی اضافی روی آن هستند و انتظار می‌رود در پایان ماه آینده به روی دوستداران هیجان باز شود. گفته می‌شود که این چرخ و فلک تجربه هیجان انگیزتری نسبت چرخ و فلک نوویس در کوئینزتاون، نیوزیلند و گلن وود در کانیون کلرادو ارائه می دهد.

منبع: تابناک باتو

برچسب‌ها