مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشگاه علوم پزشکی گناباد

به گزارش قدس آنلاین، عباسعلی عباس‌نژاد با بیان اینکه امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گناباد، از ۲۴ خرداد تا ۱۵ مرداد، به صورت حضوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: به منظور کاهش خطرات ناشی از ویروس کرونا، امتحانات پایان ترم دانشجویان در چهار مرحله برگزار خواهد شد و کارت ورود به جلسه امتحانات هر گروه آموزشی، یک هفته قبل از شروع بازه امتحانات، در سامانه سما قابل دسترسی است.

مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی گناباد با بیان اینکه زمان برگزاری امتحانات به زمان اتمام کلاس‌های عملی دانشجویان هر رشته بستگی دارد، گفت: برای زمان برگزاری امتحانات از نماینده‌های دانشجویان نظرخواهی شده است و امکان همراهی در زمان برگزاری کلاس‌های عملی با هماهنگی امور آموزش، استاد و نماینده دانشجویان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از ازدحام دانشجویان، برنامه‌ریزی شده است تا آزمون‌ها در مکان‌هایی که دانشجویان در رفت و آمد هستند، برگزار نشود، ضمن اینکه بعد از برگزاری هر آزمون با رعایت حداقل دو ساعت فاصله، ضد عفونی مکان انجام خواهد شد.

عباس‌نژاد ضمن توصیه به دانشجویان برای استفاده از وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک در سر جلسه امتحان و همچنین پرهیز از ازدحام و یا تعجیل در رفتن به جلسه، افزود: برگزاری امتحانات عملی دانشجویان با هماهنگی امور آموزش، استاد و نماینده دانشجویان در بازه زمانی حضور دانشجویان در دانشگاه انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگر دانشجویی علائم بیماری را در خود دید، حتماً به امور آموزش اطلاع دهد تا در زمان دیگری، آزمون برای وی برگزار شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها