همدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: از سرمایه گذاران در بخش مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی با کاربری های خاص و متفاوت استقبال می شود.

راهداری همدان از  سرمایه‌گذاران استقبال می کند

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مصطفی پناهنده اظهار کرد: این اداره کل آمادگی دارد تا از سرمایه گذاران در بخش مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی با کاربری های خاص و متفاوت از جمله فرهنگی، تجاری، زیارتی و... استقبال می کند.

او افزود: این اقدام به منظور ارائه خدمات هر چه بیشتر به کاربران جاده ای، ایجاد اشتغال و درآمدزایی در محورهای فرعی و روستایی در دستور کار است.

پناهنده ادامه داد: همچنین به منظور تسریع در انجام فرایند صدور موافقت اصولی و اخذ استعلامات لازم توسط سرمایه گذار، مجموعه اقدامات، حمایت ها و تسهیلات دولتی با سود کم نیز در قالب قوانین و مقررات و دستورالعمل ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی با توجه با ارائه امکانات اولیه در شرایط مطلوب نقش بسزایی در رضایت مندی مسافر و همچنین جلوگیری از ترافیک و افزایش ایمنی در سفر  دارند.

گفتنی است در حال حاضر  ۳۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان فعال، ۱۴ مجتمع در حال ساخت و ۲۵ مجتمع نیز در حال استعلام و بررسی است.

برچسب‌ها