بیماران مبتلا به کرونا در تایباد در پی گسترش این بیماری و افزایش شمار مبتلایان به این ویروس در این شهرستان به مراکز درمانی مشهد منتقل می‌شوند.

انتقال بیماران کرونایی تایباد به مراکز درمانی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: با توجه به کمبود امکانات درمانی و پزشکی در این شهرستان طی دو روز گذشته تعدادی از این بیماران در این شهرستان با یک دستگاه آمبولانس اتوبوسی مجهز به ۱۱ تخت به مراکز درمانی شهر مشهد منتقل شدند.

حیدر احسانی افزود: یکی از مهمترین مشکلات حوزه درمان بیماران کرونایی کمبود پزشک متخصص داخلی در این شهرستان است همچنین کمبود فضا برای بیماران کرونایی از دیگر مشکلاتی است که باعث انتقال بیماران مبتلا به این ویروس به مشهد شده است.

وی از اجرای طرح غربالگری مرحله دوم بیماری کرونا در سطح این شهرستان خبر و ادامه داد: در این طرح افزون بر ۹۸ درصد خانواده‌های این شهرستان تحت پوشش طرح غربالگری مرحله دوم قرار گرفتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: متاسفانه طی چند روز گذشته شمار مبتلایان به این ویروس در این شهرستان ازدیاد یافته است از این رو از شهروندان تایبادی تقاضا می شود که نکات بهداشتی را رعایت کرده و از ترددهای  غیر مجاز در سطح شهر جلوگیری کنند و در صورت تردد در معابر شهری از ماسک استفاده کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها