مدیرعامل موسسه کیفیت رضوی از راه‌اندازی سامانه «سفره سلامت» توسط این مجموعه با همکاری شرکت سامان بازار رضوی خبر داد.

سامانه «سفره سلامت» توسط مؤسسه کیفیت رضوی طراحی و راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، حسین زمانی بیان کرد: با توجه به ضروری بودن تغذیه مناسب برای سلامتی و نقش انکارناپذیر آن در پیشگیری از بیماری‌ها، افراد برای مراقبت از خود باید اطلاعات کافی و لازم را در مورد تغذیه و نیازهای تغذیه‌ای بدن خود داشته باشند.
وی ادامه داد: برای سالم بودن و دریافت تمامی مواد مغذی، باید طیف گسترده‌ای از مواد غذایی را مصرف کرد. این در حالی است که بسیاری از افراد نمی‌دانند باید دقیقاً چه مواد غذایی را مصرف کنند؛ لذا چنانچه افراد بتوانند مواد غذایی موردنیاز روزانه بدن خود را تأمین کنند، قدم مؤثری در راستای کسب و حفظ سلامت خود بر خواهند داشت.
مدیرعامل موسسه کیفیت رضوی با اشاره به رویکرد این موسسه از راه‌اندازی سامانه سفره سلامت تصریح کرد: سفره سلامت، سامانه‌ای است که برنامه غذایی مطلوب هر فرد را متناسب با نیازهای بدن در هر رده سنی ارائه می‌دهد و با کمترین هزینه قابل استفاده است.
وی ادامه داد: دسترسی به رژیم و برنامه غذایی مطلوب، خواسته بسیاری از افراد بوده که بنا به دلایل مختلفی همچون هزینه‌های بالا، رفت‌وآمد برای دریافت برنامه مورد نظر و... شاید میسر نشده باشد، اما نرم‌افزار سفره سلامت شرایطی را ایجاد کرده که افراد می‌توانند با صرف وقت و هزینه بسیار کمی به این مهم دست پیدا کنند.
زمانی افزود: این برنامه اجزاء متعددی دارد که از آن جمله می‌توان به مواد غذایی، مواد مغذی، برنامه غذایی و میزان تأمین نیازهای بدن اشاره کرد.
وی درباره نحوه استفاده از این سامانه گفت: فرد با مراجعه به این سامانه، اطلاعات اولیه مربوط به‌تمامی غذاها را مشاهده می‌کند و پس از بررسی نیازهای بدن و محاسبه میزان کالری و مواد غذایی و مغذی موجود در هر غذا، برنامه غذایی متناسب با فرد مورد نظر ارائه می‌شود.
مدیرعامل موسسه کیفیت رضوی افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به نشانی‌https://sofre.ahoo۲۴.ir/ از خدمات نرم‌افزار سفره سلامت و نظرات مشاوران سلامت این موسسه استفاده کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها