پوستر هجدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی - هنری امام رضا(ع) در محل کتابخانه قلم مشهد با حضور مسوولان استانی رونمایی شد.

پوستر جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در مراسم رونمایی از این پوستر و در جمع تعدادی از طراحان و گرافیست‌های برتر ۱۴ استان کشور گفت: طی این سال‌ها عملکرد جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در فرهنگ‌ سازی و جریان‌سازی فرهنگی مثبت بوده است.

محمد صادق براتی اظهار امیدواری کرد که امسال با توجه به شرایط کرونا، تلاشگران عرصه فرهنگی بتوانند تولیدات فاخر و خدمات ارزنده‌ای نسبت به سال‌های گذشته ارائه دهند تا برکات برگزاری این جشنواره نه تنها در تمام شهرها و روستاهای کشور، بلکه در مجامع اسلامی خارج کشور نیز ساری و جاری شود.

وی با بیان این که شرایط کرونایی در کشور و استان خراسان رضوی مسوولیت هنرمندان را در این عرصه سنگین تر کرده است ادامه داد: تولید محتوای فرهنگی زمانی که با هنر طراحان آمیخته می‌شود اثرگذاری مطلوبی در مخاطب ایجاد می کند لذا امروز که با این محدودیت‌ها رو به رو هستیم فعالیت‌های هنرمندان در فضای مجازی بسیار اثرگذار خواهد بود.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در ایام کرونا فعالیت‌های شاخصی در حوزه‌های فرهنگی و در فضای مجازی انجام داده است که این امر در جشنواره امسال با توجه به شرایط پیش آمده نمود بیشتری خواهد داشت و تعداد زیادی از برنامه‌های این جشنواره در این قالب انجام خواهد شد.

جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) که ۱۷ دوره از برگزاری آن می‌گذرد شامل چندین بخش فرهنگی، هنری، سینمایی، مطبوعاتی و دانشگاهی است که هر یک از استان‌های کشور مجری برگزاری یکی از همایش‌های مرتبط با این جشنواره هستند و در ایام دهه کرامت برگزار می شود.

ایام دهه کرامت از نخستین روز ماه ذی‌القعده و سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شده و تا ۱۱ این ماه و سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد.

هر سال مراسم پایانی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با معرفی برگزیدگان برنامه‌های مختلف آن در مشهد برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها