یزد – مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت : گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک و ارزان، یکی از حوزه های دارای اولویت و تاثیرگذار در توسعه استان بوده و بیش از۹۲ درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

۹۲درصد جمعیت روستایی یزد از گاز طبیعی برخوردار هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ، علی اکبر میدانشاهی گفت: همکاری و تعامل مردم و مسئولین به عنوان عاملی اثر گذارو مهم در تسریع روند اجرای پروژه های گازرسانی است.

وی افزود: گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک و ارزان، یکی از حوزه های دارای اولویت و تاثیرگذار در توسعه استان بوده و طی سال‌های اخیر با برنامه ریزیهای صورت پذیرفته، تلاش‌های بسیاری در جهت رشد شبکه های گازرسانی انجام شده که ماحصل بهره مندی ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۲ درصد جمعیت روستایی از گاز طبیعی می برخوردار هستند .  

میدانشاهی تصریح کرد: پروژه گازرسانی به روستاهای میانکوه وشیرکوه به لحاظ هزینه و صعوبت بزرگترین پروژه گازرسانی استان محسوب می شود که با اعتباری بیش از یک هزار میلیارد ریال طی سه فاز شامل اجرای ۴۸۲ کیلومتر شبکه، نصب ۸ ایستگاه تقلیل فشارTBS و نصب ۹ هزار و ۵۰۰ علمک بوده و علی رغم مشکلات و موانع موجود پیشرفت قابل قبولی داشته است ولیکن به منظور تسریع در روند اجرای پروژه نیازمند همکاری تمامی مسئولین و مردم منطقه هستیم .

وی خاطر نشان ساخت : با اتمام این پروژه ۱۷ روستای شهرستان تفت به شبکه گاز طبیعی متصل و ۵ هزار خانوار از این نعمت خدادادی بهره مند خواهند شد و امید است با گازدار نمودن این روستاها گامی بلند در جهت آبادانی منطقه، مهاجرت معکوس به روستاها و کمک به صنایع تولیدی، صنعتی، کشاورزی و اشتغال در آن مناطق برداشته شود.

برچسب‌ها