دبیر شورای صنفی گفت: در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ارشاد اکران دو فیلم «خوب بد جلف : ارتش سری» و «شنای پروانه» مورد تأیید قرار گرفت، بعد از صحبت با صاحبان این دو اثر، فیلم‌های فوق برای اکران به ما معرفی شدند لذا اکران هر دو اثر از سوی شورا مورد تأیید و قطعی است. 

اکران «خوب، بد، جلف: ارتش سری» و «شنای پروانه» قطعی است

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی شایسته در گفت‌وگو با میزان، پیرامون توئیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بازگشایی سینماها تا اول تیر ماه گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و تصمیم گیری قبلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینماها از اول تیر ماه آغاز به کار می‌کنند و منظور وزیر ارشاد از توئیت دیشب خود پیرامون آغاز اکران فیلم‌ها از ۲۴ خرداد ماه نبوده است. 

وی در همین راستا ادامه داد: منظور از بازگشایی سینماها طبق گفته وزیر ارشاد آن است که ضد عفونی سالن‌ها و آمادگی کارمندان و پرسنل برای شروع مجدد فعالیت در سینماها با حفظ نکات بهداشتی و رعایت پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا از امروز آغاز خواهد شد تا به امید خدا از یکم تیر ماه سینماها بتوانند در محیطی امن میزبان مخاطبان باشند. 

وی درباره ادامه فعالیت سینماها بعد از بازگشایی اظهار کرد: برنامه شورای صنفی نمایش آن است که بازگشایی سینما ادامه داشته باشد و ما شاهد روند عادی اکران در کشور باشیم، این اتفاق به صورت صعودی رخ خواهد داد مگر آنکه اتفاق دیگری بیفتد که ادامه فعالیت سینماها را با مشکل روبرو کند. 

شایسته پیرامون برگزاری جلسه شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: براساس صحبت‌های صورت گرفته نخستین جلسه شورای صنفی نمایش در سال جاری یکشنبه و یا دوشنبه همین هفته برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها