رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: تالارهای پذیرایی در واقع مادر خیلی از مشاغل و صوف دیگرمانند مزون لباس عروس، عکاسی ها و ...است و تعطیلی آنها این مشاغل را هم تحت الشعاع قرار می دهد و بازار این صنوف هم از رونق می افتد ولی به رغم همه اینها ما همچنان تابع دستورات و تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا هستیم و به هیچ یک از تالارهای پذیرایی اجازه فعالیت نداده ایم.

به هیچ یک از تالارهای پذیرایی اجازه فعالیت نداده ایم

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف با ابراز نگرانی از وضعیت تالارهای پذیرایی و تعطیلی آنها به رغم بازگشایی اکثر صنوف و مشاغل گفت: متاسفانه تالارهای پذیرایی در حال ورشکستی هستند و در این مدت به خاطر تعطیلی تالارهای پذیرایی مشکلات اقتصادی و خسارات مالی زیادی متوجه همکاران ما شده است.

وی ادامه داد:از آن جایی که تالارهای پذیرایی در واقع مادر خیلی از مشاغل و صوف دیگرمانند مزون لباس عروس، عکاسی ها و ...است و تعطیلی آنها این مشاغل را هم تحت الشعاع قرار می دهد و بازار این صنوف هم از رونق می افتد ولی به رغم همه اینها ما همچنان تابع دستورات و تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا هستیم و به هیچ یک از تالارهای پذیرایی اجازه فعالیت نداده ایم

وی در پاسخ به این سئوال که با وجود اعلام تعطیلی تالارهای پذیرایی ولی برخی از تالارهای پذیرایی در داخل و خارج از شهر همچنان مشغول به کار هستند  گفت: بله چند مورد گزارش در هفته گذشته از برگزاری و بازگشایی تالارهای پذیرایی در داخل شهر داشته ایم که بعد از بررسی توسط دوستان ما در اماکن این تالارها پلمپ شدند.

بنانژاد ادامه داد: البته در خارج از شهر خیلی از مراسم های ازدواج در باغ های شخصی برگزار می شود که به رغم مشکلات بهداشتی از حیطه اختیارات ما خارج است و امکان پیگیری و پیشگیری از سمت ما وجود ندارد ...

رئیس اتاق اصناف مشهد افزود: در خصوص برگزاری مراسم ازدواج در تالارها و باغات اطراف شهر ما پیشنهاد کردیم که این مراسم ها با یک سوم ظرفیت و با وجود یک بازرس از اداره بهداشت برگزار شود که البته موافقت نشد.

وی گفت: در خصوص باغ تالارهای خارج شهر هم، بله در جریان برگزاری این مراسمات هستیم که البته هیچ مجوزی مبنی بر برگزاری به صاحبان این تالارهای پذیرایی داده نشده است ضمن اینکه ما هم گزارش هایی را در این خصوص به اداره بهداشت داده ایم که بحث های پیگیری و نظارت این گونه اماکن با این دوستان است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها