ساری- مدیرکل بهزیستی مازندران از توزیع بیش از ۳۲ هزار سبد حمایتی و بهداشتی میان مددجویان این سازمان در دوران همه گیری کرونا خبر داد.

توزیع بیش از ۳۲ هزار سبد حمایتی و بهداشتی میان مددجویان مازندرانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی مازندران، دکتر فرزاد گوهردهی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این بسته های حمایتی ۱۰۴ میلیارد ریال است، اظهار کرد: اقلام تهیه شده از طریق مشارکت های مردمی و بهزیستی مازندران در میان مددجویان و معلولین، مراکز تحت نظارت بهزیستی، کودکان کار و خیابانی و اهالی مناطق آسیب پذیر توزیع شد.

وی خیرین را بازوان توانمند بهزیستی در پیشبرد اهداف محرومیت زدایی دانست و گفت: خیرین و سازمان های مردم نهاد در راستای پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا، توزیع ۹ هزار ۵۴۳ سبدغذایی به ارزش ۱۸ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال را بر عهده داشتند.

مدیرکل بهزیستی مازندران اضافه کرد: در همین راستا تعداد ۷۳ کارگاه فعال گروهی و خانگی با بکارگیری توانمندی‌های ۱۸۰ تن از اعضای جامعه هدف بهزیستی اعم از بانوان سرپرست خانوار و توانخواهان، اقلام مورد نیاز را تولید کردند.

گوهردهی یادآور شد: ماسک، گان، شیلد و البسه بیمارستانی عمده محصولات تولیدی این کارگاه ها بوده و دستکش، مواد ضدعفونی کننده، وسایلی مثل تب سنج و پالس اکسیمتر نیز از محل مشارکت های مردمی خریداری شده است.

وی اضافه کرد:  ۵ هزار و ۴۳۸ سبد کالا  به ارزش ۱۳ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال  در پویش همدلی مومنانه و ۱۷ هزار و ۱۸۸ سبد غذایی به ارزش ۴۰ میلیارد و ۸۳۹ میلیون ریال در ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان توزیع گردید.

برچسب‌ها