۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۴
کد خبر: 707997

برانکو ایوانکوویچ را پرسپولیسی‌ها هرگز از یاد نخواهند برد. مردی که توانست با سرخ‌ها صاحب هفت جام شود. بی‌شک شکستن رکورد او در دوران مربیگری‌اش در لیگ برتر چالش بزرگی برای مربیان آینده این باشگاه خواهد بود.

پرسپولیس با من راه نیامد

برانکو ایوانکوویچ را پرسپولیسی‌ها هرگز از یاد نخواهند برد. مردی که توانست با سرخ‌ها صاحب هفت جام شود. بی‌شک شکستن رکورد او در دوران مربیگری‌اش در لیگ برتر چالش بزرگی برای مربیان آینده این باشگاه خواهد بود. برانکو را حتی می‌شود در قهرمانی احتمالی این فصل پرسپولیس نیز سهیم دانست. او برای پرسپولیس میراثی از یک فوتبال هماهنگ و رو به جلو باقی گذاشته که نظیرش را هرگز در فوتبال ایران ندیدیم. حتی سپاهانی‌ها که ازحیث قهرمانی در لیگ برتر وضعیت خوبی دارند هم به پای این تیم نمی‌رسند. برانکو حتی اگر در نهایت با حکم فیفا برنده شکایت از پرسپولیس شود باز هم جایگاه رفیعش میان هواداران این باشگاه را از دست نخواهد داد.

*شما پس از قطع همکاری با پرسپولیس با تیم عمان قرارداد منعقد کردید. درحال حاضر چه وضعیتی را سپری می‌کنید؟

من هم مثل همه مردم دنیا درگیر مبارزه با بیماری کرونا بودم. این موضوع سبب شد تا مدت زیادی از فوتبال عمان دور شوم. منتظرم تا شرایط عادی شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم مجوز برگزاری بازی‌ها را صادر کند. بدون شک هر زمان که اعلام کنند حضورم در عمان بلامانع است راهی این کشور می‌شوم و تمرینات را پیگیری می‌کنم. در ایامی که در عمان بودم شناخت خوبی از بازیکنان این کشور پیدا کردم. اما کار ما تازه پس از این شروع خواهد شد و باید خودمان را آماده رقابت‌های سخت آتی در بازی‌های درون قاره‌ای کنیم. من برنامه‌های زیادی برای تیم ملی عمان دارم.

*شکایت شما از پرسپولیس به کجا رسید؟

به خاطر موضوع کرونا تا حدی رسیدگی به این شکایت‌ها عقب افتاده است. فکر می‌کنم به زودی تکلیف این پرونده هم مشخص می‌شود.

*فکر نمی‌کنید با محروم کردن احتمالی باشگاه سابقتان جایگاه خود را در میان هوادارانش از دست بدهید؟

چرا باید این‌طور شود؟ مگر من زمانی که در پرسپولیس بودم برای این تیم کم گذاشتم؟ قهرمانی‌های پی درپی حاصل حضور من در این تیم بود. البته باید صادقانه از تلاش بازیکنان هم تشکر کنم که کمال همکاری را با من داشتند. درباره سرنوشت این پرونده همه چیزدست فیفاست و من دیگر نقشی درآن بازی نمی‌کنم. من هشدارهایم را به باشگاه دادم. آن‌ها هم بی‌توجهی کردند و انگار دوست داشتند دعوای حقوقی ما از طریق فیفا پیگیری شود. من هم شکایتم را با کمک وکیلم پیگیری خواهم کرد. مطمئنم که برنده این پرونده خواهم بود از طرفی این اطمینان را هم دارم که نظر هواداران نسبت به من عوض نمی‌شود چون می‌دانند مقصر کیست. پرسپولیس با من راه نیامد و درنهایت این شد که می‌بینید.

*شما جزو معدود مربیانی هستید که اگر شکایتتان به نتیجه برسد کسی از شما خرده نخواهد گرفت.

همین‌طور است. چون هیچ دِینی از جانب من به گردن پرسپولیس و هواداران خوبش نیست. من در زمانی که مسئولیت داشتم در قامت سرمربی هرآنچه لازم بود را انجام دادم. حالا هم منتظرم این پرونده به سرانجام برسد چون برای این باشگاه زحمت کشیدم و باید حق و حقوقم پرداخت شود. من ۱۰۰ درصد این ماجرا را پیگیری خواهم کرد.

برچسب‌ها