نماینده فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به دنبال ثبات شرایط اقتصادی و امنیت روانی در قیمت ها هستند و از اینکه قیمت ها در بازارهای مختلف دارای نوسان های زیاد است گلایه دارند.

 مردم خواستار ثبات اقتصادی و امنیت روانی در قیمت ها هستند/ توزیع ناعادلانه منابع  در کشور باعث ایجاد بحران می شود

احسان قاضی زاده هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: مجلس یازدهم به دنبال رفع ناکارآمدی موجود در کشور است.

وی تصریح کرد: مردم به دنبال ثبات شرایط اقتصادی و امنیت روانی در قیمت ها هستند و از اینکه قیمت ها در بازارهای مختلف دارای نوسان های زیاد است و در هر بازه زمانی دلالان سرمایه ها را به سمت یک بازار سوق می دهند و در مقابل نیز دولت اقدام خاصی انجام نمی دهد گلایه دارند.

نماینده سرخس و فریمان در مجلس یازدهم با بیان اینکه قوه قضائیه نیز باید با سودجویان و دلالان اقتصادی برخورد قاطع و بازدارنده داشته باشد، افزود: وقتی شرایط اقتصادی دارای ثبات نباشد امکان برنامه ریزی برای مردم به حداقل می رسد و ارزش پول و سرمایه آنها را کاهش می دهد که این موضوع به صورت تدریجی شرایط معیشتی مردم را دچار آسیب و مساله می کند .

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: مجلس یازدهم  و کمیسیون های مختلف آن با استفاده حداکثری از ابزارهای قانون گذاری و نظارتی، تثبیت شرایط اقتصادی و تامین معیشت مردم را در  اولویت خود قرار داده و با جدیت آن را دنبال می کند.  

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به اینکه توزیع ناعادلانه منابع  در کشور باعث ایجاد بحران می شود، بیان داشت: رفع تبعیض و عدالت محوری اولویت بعدی است که مجلس یازدهم آن را دنبال می کند و در این زمینه محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار، دور افتاده و روستایی  را پیگیری خواهد کرد، اگر در شرایط موجود که کشور با محدودیت های مختلف مواجه است امکانات و منابع به صورت عادلانه در مناطق مختلف کشور توزیع شود برای مردم آرامش بخش خواهد بود.   

انتهای پیام/

برچسب‌ها