خراسان شمالی- وزیر آموزش پرورش گفت: متوسط فضای آموزشی به ازای هر دانش آموز در کشور پنج متر و ۲۱ سانت است اما در خراسان شمالی پنج متر و ۳۳ سانت و بالاتر از میانگین کشوری است.

فضای آموزشی خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محسن حاجی میرزایی در نشست با خیرین مدرسه ساز استان اظهار داشت: امسال برای حمایت از خیرین دولت سه هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی کرده است که این رقم در سال گذشته هزار میلیارد تومان بود که امسال ۳.۳ برابر افزایش داشته است.

وی افزود: اولویت آموزش و پرورش حمایت از استان های محروم است که برای تحقق آن، اجرای طرحی با هدف مشارکت همگانی در امر مدرسه سازی با عنوان آجر به آجر را برنامه ریزی کرده ایم.

وزارت آموزش و پرورش برای تدریس حضوری و غیرحضوری آمادگی دارد

وزیر آموزش و پرورش همچنین در جمع خبرنگاران خراسان شمالی، گفت: آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و غیرحضوری آمادگی کامل دارد.

وی اظهار داشت: برای شروع تحصیلی آینده به جهت اینکه پیش بینی وضعیت موجود هنوز امکان پذیر نیست ما برای شرایط مختلف خودمان را آماده کرده ایم.

حاجی میرزایی افزود: در صورت امکان برای حضور دانش آموزان به صورت عادی، حضور در بخشی از سال، حضور محدود دانش آموزان در کلاس ها و توزیع حضور دانش آموزان در ایام هفته آمادگی لازم وجود دارد.


 

برچسب‌ها