سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس درباره اعتبارنامه تاجگردون گفت: معترضان و همچنین منتخب مردم گچساران فقط تا امروز فرصت دارند که مستندات خود را به کمیسیون تحقیق مجلس ارائه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

امروز آخرین فرصت برای ارائه مستندات درباره اعتبارنامه تاجگردون

به گزارش قدس آنلاین حجت الله فیروزی، درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، گفت: کمیته پنج نفره ای در کمیسیون تحقیق مجلس برای بررسی اعتبارنامه منتخب مردم گچساران تشکیل شده است و قرار است این کمیته جلساتی با مسئولان وزارت اطلاعات، شورای نگهبان و همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی در این زمینه برگزار کند. دیدار با مسئولان مربوط به بررسی صلاحیت‌ها در وزارت اطلاعات، اعضای شورای نگهبان و رئیس مجلس شورای اسلامی سه اقدام تعریف شده‌ای است که این کمیته ۵ نفره در دستور کار دارد.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی متذکر شد: ما سه شنبه هفته گذشته درخواست خود برای برگزاری جلسه با مسئولان مذکور را مطرح و نامه آن را ارسال کردیم تا زمان برگزاری این جلسات تعیین شود و پیگیری می‌کنیم تا ببینیم این جلسات در چه روزهایی برگزار می‌شود.

فیروزی بیان کرد: همچنین قرار است امروز معترضان به اعتبارنامه منتخب مردم گچساران اسناد خود را به صورت مکتوب و مستند ارائه کنند و همچنین تاجگردون هم باید دفاعیات خود را به صورت مکتوب، مستند و مستدل به کمیسیون تحقیق ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه امروز باید هر دو طرف مستندات خود را به صورت مکتوب به کمیسیون تحقیق ارائه کنند، گفت: معترضان و همچنین منتخب مردم گچساران فقط تا امروز فرصت دارند که مستندات خود را به کمیسیون تحقیق مجلس ارائه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها