افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد از حادثه عجیب رانندگی منجر به سه تکه شدن خودرو پژو پارس در بزرگراه امام علی علیه السلام این شهر و مجروحیت چهار سرنشین خودرو خبر داد.

نجات معجزه آسای ۴ سرنشین خودرو پژو پارس در سانحه عجیب رانندگی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، محسن فیروزی اظهار کرد: بامداد امروز در پی تماس تلفنی خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع سانحه شدید رانندگی برای خودرو پژو پارس، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفاء حریق ایستگاه شماره ۷ را به محل حادثه در حوالی میدان امام علی (ع) اعزام کرد.

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد افزود: با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل مشخص شد، یک دستگاه خودرو پژو پارس که جزو کاروان بدرقه عروس و داماد بودند به دلیل نامعلومی به شدت با گاردریل میانی بزرگراه برخورد که این حادثه منجر به سه تکه شدن خودرو پژو پارس و مجروح شدن چهار سرنشین این خودرو شده بود.

وی ادامه داد: بلافاصله نجاتگران آتش نشانی ضمن رهاسازی افراد محبوس شده از لابلای آهن پاره‌های این وسیله نقلیه، چهار سرنشین این خودرو که دو زن و دو مرد بوده و به طرز معجزه آسایی زنده مانده بودند را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

فیروزی خاطرنشان کرد: علت دقیق این سانحه عجیب رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است و نجاتگران آتش نشانی پس از ایمن سازی محیط حادثه و رفع نشت بنزین جاری شده از خودروی آسیب‌دیده در سطح خیابان به ماموریت خویش پایان داده و ایستگاه‌های خود مراجعه کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها