مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از رسیدگی ویژه و فوری به پرونده های خودروهای احتکاری و توقیف شده خبرداد.

فروش خودروهای احتکار شده با قیمت مصوب  در خراسان رضوی

سید مرتضی مدنی فدکی گفت: در حوزه خرید و فروش خودرو، با توجه به اینکه طرح نظارتی هم از سوی سازمان های مربوطه اعلام شده است، با همکاری دستگاه های متولی مخصوصا سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و سایر دستگاه ها اقدامات خوبی صورت گرفته است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در ادامه به خبرنگار قدس تصریح کرد: در صورتی که پرونده ای در این زمینه تحت عناوین احتکار، عدم عرضه و ... تشکیل شود و در ادامه تعزیرات حکومتی استان به ماجرا ورود پیدا بکند، مردم عزیز مطمئن باشند در چهارچوب قوانین و مقررات پرونده به سرعت، دقت و نگاه ویژه ای پیگیری خواهد شد. از این رو  هم استانی های عزیز بدانند که برخورد در این حوزه بدون کوچکترین مماشاتی و  باقاطعیت تمام صورت خواهد گرفت.  
مدنی فدکی در پاسخ به این سوال که تکلیف خودروهای که تا به امروز توسط سازمان صمت استان تحت عنوان احتکار و عدم عرضه توقیف شده است چه می شود، هم بیان داشت: درصورتی که در حین فرایند رسیدگی به ماجرا احتکار و یا هرنوع تخلفی در این رابطه ثابت شود، دستور عرضه خودروهای توقیفی را باقیمت مصوب خواهیم داد و این اقدام هم با همکاری سازمان صمت استان صورت خواهد گرفت.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها