مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: ۵۰ میلیارد از مطالبات زعفران کاران خراسان رضوی پرداخت و با هماهنگی های انجام شده، به زودی تمامی مطالبات زعفران کاران خراسان رضوی پرداخت خواهد شد.

‌ پرداخت ۵۰ میلیارد دیگر از مطالبات زعفران کاران خراسان رضوی / به زودی تمامی مطالبات زعفران کاران خراسان رضوی پرداخت خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، مهندس ایرج ناصری مقدم در خصوص مطالبات زعفران کاران خراسان رضوی گفت: ۵۰ میلیارد دیگر از مطالبات زعفران کاران خراسان رضوی پرداخت گردید.

وی ادامه داد: با پرداخت این مبلغ درصد پرداخت مطالبات زعفران کاران به ۷۲ درصد رسید که الباقی پول زعفران کاران عزیز استان ۱۸۷ میلیارد تومان می باشد. با پیگیری معاون محترم وزیر و ریس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به زودی صدرصد مطالبات پرداخت می گردد.

ناصری مقدم در خصوص عرضه زعفران در بورس و بحث مهم صادرات زعفران گفت: یکی از سیاست های مهم شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی ورود در بحث صادرات این محصول استراتژیک می باشد و تلاش داریم تا اتحادیه های تعاونی های روستایی و تعاونی های تولید استان خراسان رضوی در بحث صادرات زعفران ورود موثری داشته باشند و گام مهم در این زمینه خرید از طریق بورس و صادرات زعفران خریداری شده می باشد که در گام نخست ۵ تن و ۴۰۰ کیلوگرم از زعفران عرضه شده خریداری و برنامه ریزی برای صادرات در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها