مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: در دوران اوج انتشار ویروس کرونا یعنی فروردین و نیمه اردیبهشت ماه امسال حجم ارسال مرسولات پستی به شکل بسته های امانات در این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵۰ درصد افزایش یافت.

افزایش ۱۵۰ درصدی ارسال بسته‌های پستی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سید احمد موسوی افزود: در حال حاضر گرایش به سمت پست بسته های پستی به جای پاکتهای سنتی نامه افزایش یافته است و شیوع کرونا نیز به این روند شدت بخشیده است.

وی ادامه داد: با وجود همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط سخت فعالیت‌های شغلی در این ایام، ماموران و کارکنان شرکت پست با وجود همه مشکلات، خطر را پذیرفتند و توزیع امانات و مرسولات پستی را با وجود افزایش حجم ارسالها به انجام رساندند.

مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: شکایت اصلی از پست استان، تاخیر در دریافت مرسولات پستی است که منشاء آن برون سازمانی است و بیشتر به دلیل لغو یا تاخیر در پرواز هواپیماها و حرکت دیگر مجموعه‌های همکار پست برای جابه‌جایی مرسوله است.

موسوی افزود: در زمان اوج شیوع کرونا گاهی تا یک هفته راه آهن هیچ مرسوله‌ای را از ما قبول نمی‌کرد و حمل مرسولات از طریق راه آهن صورت نمی‌گرفت اما به تدریج این تعطیلی کمتر شد و به یک روز در میان رسید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها