مدیر منطقه ۲ شهرداری مشهد، گفت: نارضایتی ساکنان خیابان بهارستان از سر و صدای کامیون‌های تخلیه خاک را به همکاران معاونت حمل و نقل و عمران و سازمان عمران شهرداری مشهد منتقل و خودم نیز از منطقه بازدید می‌کنم تا ببینیم چه راهکاری می‌توان ارائه کرد.

بررسی موضوع کاهش سر و صدای کامیون‌های تخلیه خاک در «سپاد» مشهد

به گزارش قدس آنلاین، جلال قربانی بافقی  اظهار کرد: اینطور نیست که در پاسخ به درخواست و دغدغه شهروندان گفته شود که «پروژه، زمین و کامیون‌ها متعلق به شهرداری است و شهرداری دوست دارد که در زمین خودش خاک پروژه‌اش را تخلیه کند»، بلکه همکاران ما همواره احترام به ارباب رجوع و شهروندان را در دستور کار دارند.

وی ادامه داد: همان طور که می‌دانید شهرداری در حال احداث تقاطع غیرهمسطح ابوطالب در تقاطع صد متری و بلوار ابوطالب است و با توجه به اینکه هر پروژه عمرانی از زمان آغاز تا بهره برداری یک سری مزاحمت‌هایی ممکن است بصورت موقتی برای شهروندان داشته باشد، این یک موضوع ناگزیر است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری مشهد اذعان کرد: ما هم قبول داریم احداث این پل نیز مانند سایر پروژه‌های عمرانی برای اهالی منطقه مزاحمت‌هایی دارد، اما مجبوریم خاک حاصل از حفاری پایه‌های پل را در نزدیک‌ترین محل تخلیه کنیم تا هزینه‌هایی که از بودجه بیت المال انجام می‌شود را به حداقل برسانیم.

قربانی خاطرنشان کرد: این پل برای دهه فجر باید به بهره برداری برسد و از همین رو بصورت ۲۴ ساعته کار در حال انجام است، همین موضوع باعث سر وصدای کامیون‌ها در شب و ناراحتی مردم شده است.

وی با بیان اینکه این یک پروژه ستادی است و توسط شهرداری منطقه انجام نمی‌شود، گفت: این موضوع را به همکاران معاونت حمل و نقل و عمران و سازمان عمران شهرداری مشهد منتقل و خودم نیز از منطقه بازدید می‌کنم تا ببینیم چه راهکاری می‌توان ارائه کرد تا با مدیریت بهتر مسائلی مانند ساعت تخلیه خاک، نارضایتی شهروندان در آن منطقه را به حداقل برسانیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها