رییس انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت خراسان رضوی از راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت گردشگری سلامت در استان خبر داد.

سامانه جامع مدیریت گردشگری سلامت در خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،حسین نیکونام اظهار کرد: سامانه جامع مدیریت گردشگری سلامت در استان طراحی و به صورت آزمایشی نیز بارگذاری شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته بخش ساماندهی مترجم‌ها و راهبران تورهای خارجی با حمایت مستقیم معاونت هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی و با محوریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در موزه بزرگ خراسان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رییس انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت خراسان رضوی  با بیان این که مرحله دوم این سامانه نیز در استانداری خراسان رضوی رونمایی شد گفت: همه نهادها و دستگاه‌های مرتبط با گردشگری سلامت از جمله استانداری، وزارت امور خارجه، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مراجع مرتبط می‌توانند در قالب سامانه جامع مدیریت گردشگری سلامت اطلاعات خود را بارگذاری و مدیریت کنند.

نیکونام افزود: براساس دستور معاونت استانداری خراسان رضوی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اطلاعات تمامی شرکت‌های گردشگری سلامت ایرانی مستقر در استان و طرف‌های خارجی این شرکت ها در کشور افغانستان در حال بارگذاری است.

وی ادامه داد: مدیریت امنیت تبادل اطلاعات بر روی سرورهای امن وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و انتقال تبادلِ اسناد و مدارک بین نمایندگان خارجی و داخلی شرکت‌های گردشگری سلامت و مراکز درمانی دارای مجوز پذیرش گردشگر سلامت (IPD)  از محیط ناامن فضای مجازی (واتساپ و تلگرام ) به محیط امن و حرفه‌ای سامانه و همچنین نظارت و دریافت گزارش‌های دقیق فعالیت بخش خصوصی در زمینه گردشگری سلامت از دیگر مزایای این سامانه است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها