قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: افزایش سطح کمی و کیفی خدمات حوزه درمان و دارو از اولویت‌های اساسی آستان قدس رضوی است.

افزایش کمی و کیفی خدمات حوزه درمان و دارو جزو اولویت های اصلی آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسارقهرودی در حاشیه بازدید از امکانات و تجهیزات بیمارستان فوق تخصصی رضوی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی با توجه به شیوع ویروس کرونا، کارکنان و کادر تخصصی درمان و پزشکی بیمارستان‌های کشور خدمات شایسته و مطلوبی به مردم شریف ایران اسلامی ارائه می‌کنند، اظهار کرد: آستان قدس رضوی خود را موظف می‌داند که با توجه به شرایط ویژه‌ای که به وجود آمده در راستای حل مشکلات و افزایش ضریب ایمنی و سلامت مردم گام بردارد و مراکز درمانی و دارویی این مجموعه معنوی با تلاش و مجاهدت مشغول خدمت رسانی هستند.
وی بر همکاری و همراهی مستمر پرسنل بیمارستان فوق تخصص رضوی اعم از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در راستای ارائه خدمات درمانی بهتر و تکریم بیماران تأکید کرد و افزود: بیمارستان رضوی با توجه به امکانات پیشرفته و ظرفیت های بسیار خوبی که دارد می تواند به قطب سلامت منطقه تبدیل شود و این مهم امکان تحقق دارد.
خاکسارقهرودی با بیان اینکه باید برای به کارگیری پزشکان متخصص در بیمارستان رضوی، کمیته علمی و ارزیابی پزشکان با بهره‌گیری از اساتید مجرب و تراز اول کشور صورت بگیرد، گفت: با تشکیل این کمیته می‌توان پزشکان توانمند و کارآمد را شناسایی و از ظرفیت آن‌ها به نحوه مطلوبی در این مجموعه فوق تخصصی بهره‌گیری کرد.
وی با اشاره به پیشرفت روزانه علوم پزشکی در سطح جهان و نیاز مبرم جامعه به علم پزشکی، بهره‌گیری از آخرین منابع علمی و آموزشی را در راستای ارتقاء سطح علمی پزشکان و پرسنل بیمارستان فوق تخصصی رضوی ضروری دانست.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و کادر تخصصی و درمانی بیمارستان فوق تخصصی رضوی، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی کادر درمانی با مدیریت بیمارستان و با تلاش شبانه روزی که با دلسوزی در مسیر اصلاح و پیشرفت در حال اجراست به ارائه خدمات بهتر و تکریم بیماران منجر شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها