یزد - رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه سرمایه گذاری های مختلفی درسطح شهریزد انجام گرفته گفت : برخی از این سرمایه گذاری ها برای یزد مهم و حیاتی بوده و ما از آنها حمایت می کنیم و آماده هر نوع همکاری در این زمینه هستیم.

آماده هرنوع همکاری با سرمایه گذاران در شهر یزد هستیم

به گزارش خبر نگارقدس آنلاین ، ونوس عامری پیش از ظهر پنج شنبه درشانزدهمین نشست خبری آنلاین رسانه های استان یزد با اشاره به سرمایه گذار بحث ایستگاه دوچرخه‌های یزد و علت تأخیر در اجرای این طرح اظهارداشت: در قراردادی که با سرمایه گذار منعقد شد، ۲۰ ایستگاه دوچرخه در سطح شهر یزد در نظر گرفته شده بود که باید ۱۰ ایستگاه آن تا اسفندماه تحویل می‌شد اما تحویل داده نشد ولی باز هم مهلتی برای شرکت سرمایه گذار در نظر گرفتیم.

وی افزود: کرونا بهانه عدم تحویل این ایستگاه‌ها اعلام شده در حالی که این ایستگاه‌ها قرار بود اسفندماه تحویل شد اما در هر حال چون نرم افزار این ایستگاه‌ها هنوز فعال نیست، فعلاً فقط شاهدیم که دوچرخه‌ها در سطح شهر رها شده است

عضو شورای شهر ادامه داد : شهرداری با جدیت پیگیر این موضوع است و حتی به این نتیجه رسیدیم که اگر سرمایه گذار نمی‌تواند کار را ادامه دهد، قرارداد را لغو کنیم.

عامری گفت: امیدواریم سرمایه گذار بتواند هرچه سریع‌تر موضوع دوچرخه‌ها را تعیین تکلیف کند و بیش از این در ذهن مردم سوال ایجاد نکند.

برچسب‌ها