مدیر نظارت و بازرسی اصناف مشهد گفت: در حال حاضر قیمت معیار برای نظارت و بازرسی گوشت مرغ کشتار روز در مشهد هر کیلوگرم ۱۵۷ هزار و ۵۰۰ ریال است و بیشتر از آن تخلف به شمار می‌رود.

قیمت معیار گوشت مرغ در بازار مشهد ۱۵۷ هزار ریال است

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری  اظهار کرد: : ستاد تنظیم بازار کشور هفته جاری قیمت مصوب برای هر کیلوگرم گوشت مرغ را در سراسر کشور ۱۵۰ هزار ریال اعلام کرد که افزایش یا کاهش پنج درصد از این مبلغ بر عهده کارگروه تنظیم بازار استان‌ها گذاشته شده است.

وی ادامه داد: پس از اعلام ستاد تنظیم بازار کشور، نظارت و بازرسی در شهر مشهد مبنای قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ کشتار روز را تا اعلام نظر قطعی کارگروه تنظیم بازار استان ۱۵۷ هزار و ۵۰۰ ریال در نظر گرفته است.

مدیر نظارت و بازرسی اصناف مشهد گفت: اطلاع رسانی لازم در این زمینه به اتحادیه‌های مربوطه انجام شده و عرضه و تقاضا به شدت کنترل می‌شود.

وی افزود: دهه کرامت و افزایش تقاضا برای گوشت مرغ باعث افزایش قیمت آن شده اما با توجه به تاثیرات ناشی از شیوع کرونا و تعطیلی مراسم عزا و عروسی و کسادی کار رستوران‌ها، پیش‌بینی می‌شود در چند روز آینده قیمت گوشت مرغ کاهش یابد.

دلداری ادامه داد: قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور برای تخم مرغ نیز هر کیلو گرم ۱۱۰ هزار ریال است و فروش آن به قیمت بیشتر از آن تخلف به شمار می‌رود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها