۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 709572

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم جدیدی را ساختیم که به نباختن عادت دارد و مقابل پرسپولیس می‌خواهیم امتیاز بگیریم.

پیکان جدیدی را خواهید دید

قدس آنلاین: عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، با اشاره به این مسابقه گفت: شرایط همه تیم‌ها به خاطر وقفه طولانی مدت در بازی‌ها لیگ یکسان است و نمی‌شود گفت که جدول بیانگر اختلاف ما با پرسپولیس است. شرایط ما یکسان است و می‌جنگنیم تا مقابل پرسپولیس امتیازی از دست ندهیم. در تعطیلات لیگ تیم جدیدی ساختیم که فردا از آن رونمایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به غایبان تیمش در بازی برابر پرسپولیس افزود: میلاد شیخ سلیمانی، مهران موسوی و جلال علی محمدی بازیکنان مصدوم ما هستند که در مسابقه فردا غایب خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا موافق برگزاری ادامه مسابقات لیگ بود، گفت: من موافق ادامه لیگ نیستیم اما سازمان لیگ تصمیم به برگزاری بازی‌ها گرفت و ما هم پیروی می کنیم. شرایط نسبت به قبل سخت تر است اما امیدوارم که اتفاق ناگواری برای فوتبالیست‌ها رخ ندهد.

وی در مورد اینکه آیا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فوتبال قابل اجرا است یا خیر، اضافه کرد: شرایط در فوتبال متفاوت است و تمرکز کافی برای رعایت پروتکل‌ها نیست. فاصله نفس کشیدن بازیکنان در زمین مسابقه به یکدیگر نزدیک است و اجرای پروتکل‌های بهداشتی عملی نخواهد شد.

وی در مورد انگیزه پرسپولیس برای بازی با پیکان اضافه کرد: ما جدول و جایگاهمان را فراموش کردیم. باید در این ۹ بازی باقی مانده جزو سه تیم بالای جدول باشیم و به بازیکنان گفتم که فکر کنید لیگ از اول شروع شده و باید سهمیه آسیایی بگیریم. شرایط ما و پرسپولیس یکسان است و امیدواریم ابتدا امتیاز از دست ندهیم و در نهایت هم در صورت توان با برد این مسابقه را پشت سر بگذاریم..

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد تعداد بازی‌های تدارکاتی این تیم اضافه کرد : من شناخت کافی به نسبت به تیم نداشتم و باید به بازیکنان و سبک بازی آنها شناخت بهتری پیدا می‌کردم. در این دیدارهای تدارکاتی باخت نداشتیم و باید به نباختن عادت می کردیم گل کم می‌خوردیم تا با این تفکر پای به مسابقات بگذاریم که به اهدافمان هم رسیدیم.

ویسی در مورد عملکرد ضعیف خط دفاع تیمش اضافه کرد: خط دفاعی پیکان ضعیف نیست بلکه شکل دفاعی ما بد بود. ما زودتر از دستور سازمان لیگ تمریناتمان را آغاز کردیم تا این مشکلات را برطرف کنیم. فاصله زیادی بین خطوطمان شکل گرفت و به طور حتم در شروع جدید بازی‌ها پیکان جدیدی را خواهید دید.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان از چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران فردا از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها