همدان - فرمانده انتظامی استان همدان گفت : کلاهبردار حرفه‌ای و کشف ۸ فقره کلاهبرداری به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در این استان شناسایی ودستگیر شد.

 کلاهبرداری ۷۰ میلیارد ریالی در همدان شناسایی ودستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به از نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: درپی ارجاع پرونده‌ای تحت عنوان فروش مال غیر به پیوست قرارداد پیش فروش آپارتمان در پلیس آگاهی همدان، شاکیان اعلام کردند فردی که درامرساخت و ساز آپارتمان فعالیت دارد با احداث یک باب آپارتمان (فقط اسکلت بندی) دریکی ازمناطق شهر اقدام به پیش فروش هر واحد به چند نفر می‌کند و مبلغ هنگفتی حین تنظیم قرارداد ازمالباختگان دریافت و با وعده‌های دروغین آنها را فریب داده و ازهمدان متواری شده است.

وی افزود: به دلیل تعداد زیاد شاکیان، رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت و خانواده و افرادی که با متهم در ارتباط بودند شناسایی و با بکارگیری شگردهای پلیسی، محل اختفا نامبرده در یکی از استان‌های همجوار به دست آمد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: مأموران با اخذ نیابت قضائی به این استان عزیمت و با تحقیقات میدانی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی همدان اضافه کرد: متهم در مواجهه با دلایل، مدارک و مستندات به ۸ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال در سطح شهر همدان اعتراف کرد و با قرار قانونی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همشهریان هنگام خرید آپارتمان‌های در حال ساخت (پیش فروش) باید قولنامه را در بنگاه‌های معتبر و فقط با کد رهگیری تنظیم کرده و در دفاتر ثبت اسناد نیز ثبت کنند تا در معاملات خود متضرر نشوند.

برچسب‌ها