ادامه حملات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری با بازداشت شماری دیگر از جوانان فلسطینی و به آتش کشیده شدن مزارع و درختان همراه بود.

صهیونیست‌ها با حمله به کرانه باختری چند فلسطینی را بازداشت و مزارع را به آتش کشیدند

به گزارش قدس آنلاین، نظامیان رژیم اشغالگر در ادامه حملات خود  به مناطق متعدد کرانه باختری شماری از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

بر  اساس گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، منابع محلی گفتند:« نظامیان صهیونیستی امروز یکشنبه یک جوان فلسطینی را از اردوگاه عایده در شمال بیت لحم بازداشت کرد و به دو نفر دیگر هم اطلاع دادند که به سازمان اطلاعات این رژیم مراجعه کنند».

نظامیان صهیونیست در ابتدا با حمله به اردوگاه عایده با اهالی آنجا درگیر شده و سپس به منزل «احمد محمد حماد» حمله کرده و بعد از به هم ریختن خانه و اسباب و اثاثیه آنجا، او را بازداشت کرده و با خود بردند.

نظامیان رژیم اشغالگر در شهرک «ابودیس» در شرق قدس اشغالی هم با حمله به خانه‌هایشان و به هم ریختن اسباب و اثاثیه آنجا دو نفر را بازداشت کردند.

در قدس اشغالی، ده‌ها شهرک نشین از باب المغاربه به صحن‌های مسجد الاقصی حمله کردند و با پشتیبانی پلیس اشغالگر اقدام به گشت زنی‌های تحریک آمیز کردند.

شهرک نشینان درختان زیتون و مزارع را به آتش کشیدند

شمار زیادی از نظامیان رژیم اشغالگر همچنین امروز به روستای بیت اکسا در شمال غرب قدس اشغالی حمله کرده و شروع به شخم زنی زمین‌هایی زراعی آنجا کردند.

«عبدالله بشارات» رئیس شورای روستای عاطوف هم گفت که نظامیان رژیم اشغالگر مانع رسیدن شهروندان به روستای «بردله» در منطقه الاغوار برای مشارکت در سومین کنفرانس ملی مقابله با طرح الحاق شدند که این امر منجر به درگیری شده و همچنان ادامه دارد.

شهرک نشینان هم زمین‌های زراعی و درختان زیتون در شهرک بورین در جنوب نابلس را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها