۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 709992

خراسان شمالی- سیدجواد ایلالی به عنوان دادستان جدید مرکز استان خراسان شمالی معرفی شد.

ایلالی دادستان بجنورد شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در آیین تکریم و معارفه دادستان بجنورد گفت: هنر مسئولیتی در نظام جمهوری اسلامی، خدمت بی منت به مردم است.

دکتر ولی الله حیاتی اظهار داشت: باید بدانیم که مسئولیت در نظام ، امانت است و مردم این استان بدون شک قدردان خدمتگزاران نظام خواهند بود.

وی افزود: تا زمانی که امنیت در جامعه وجود دارد باید بدانیم که این امنیت را مرهون تلاش و مجاهدت سربازان گمنام و بی ادعا در حوزه های مختلف قضایی، امنیتی و انتظامی هستیم .

وی با اشاره به پیوند ناگسستنی ملت ایران با نظام جمهوری اسلامی به رغم تهدیدها،کمبودها و کاستی های اقتصادی افزود: در شرایط حساس نظام، تاریخ و آیندگان درباره نقش تک تک ما قضاوت خواهند کرد لذا بیش از هر زمان دیگری نیازمند انسجام داخلی، وحدت و ایستادگی حول ولایت فقیه هستیم.

در این آیین از خدمات ۶ ساله مسلم محمدیاران قدردارنی شد.

گفتنی است ایلالی، که سابقه تدریس دروس حققوی و قضایی در دانشگاه های خراسان شمالی را دارد، پیش از این مسوولیت حفاظت اطلاعات دادگستری کل خراسان شمالی را عهده دار بود و محمدیاران نیز قرار است به عنوان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی معرفی شود.

برچسب‌ها